مراسم تشییع جنازه مشترک برای خیابان Bay Falen برگزار شد. افسران پلیس لوئیس

[ad_1]

BAY ST. لوئیس، خانم (WJTV) – دو افسری که در خارج از خیابان خلیج کشته شدند. متل لوئیس در 14 دسامبر در روز چهارشنبه 21 دسامبر به خاک سپرده شد.

تشییع جنازه مشترک گروهبان. استیون رابین و افسر براندن استورفه در Bay St. مرکز اجتماعی لوئیس

WLOX گزارش داد که اعضای چندین جامعه به دو مردی که در حین انجام وظیفه کشته شدند ادای احترام کردند. سازمان های مجری قانون از سراسر می سی سی پی، و همچنین آلاباما، آرکانزاس، و شمال شرق، به آنها ادای احترام کردند.

در طول خدمت، پدر یعقوب متی از St. کلیسای کاتولیک کلر دعایی را برگزار کرد.

“در تمام آن 20 سال، من همان سوالی را داشتم که بسیاری از شما پرسیده اید…” چرا خدا؟ چرا آنها؟ چرا حالا؟ چرا نتوانستی آنها را در میان ما بگذاری تا پیر شوند و فرزندان و نوه‌هایشان را ببینند؟» متیو گفت.

با این حال، متیو توانست پوشش نقره ای این حوادث غم انگیز را بیابد.

“همه ما اینجا هستیم تا کاری خاص در زندگی خود انجام دهیم، صرف نظر از اینکه در حال حاضر چه حرفه یا حرفه ای داریم، اما همه ما فراخوانده شده ایم تا کار خاصی در زندگی خود انجام دهیم، و پس از گوش دادن به داستان های استیون و براندن، فکر می کنم آنها آن را زندگی کرد،” او گفت.

فرماندار تیت ریوز (R-Miss.) نیز در مراسم تشییع جنازه این دو افسر سخنرانی کرد.

ریوز گفت: “امروز، ما گرد هم می آییم تا در سوگ از دست دادن دو قهرمان می سی سی پی و در عین حال میراث ماندگاری را که آنها پشت سر گذاشته اند جشن بگیریم.” ما از دو افسر شجاع نیروی انتظامی قدردانی می کنیم که دیده بانشان به پایان رسیده و خیلی زود از ما گرفته شده اند، اما امروز نیز در کنار خانواده ها ایستاده ایم و در کنار جامعه انتظامی خود می ایستیم تا در این سختی به اعتلای آنها کمک کنیم.»

[ad_2]

Leave a reply