مراسم تشییع برای کشته شدن بازیکن فوتبال در می سی سی پی برگزار شد

[ad_1]

ساوتون، خانم. (WREG) — ده ها نفر سه شنبه شب در مدرسه مسیحی نورث پوینت به یاد بازیکن حرفه ای فوتبال کریستین سولزبری گرد آمدند.

زندگی Saulsberry در 25 سالگی کوتاه شد.

کلانتر شهرستان دسوتو گفت که او در مهمانی یکی از دوستانش در والز، می سی سی پی به ضرب گلوله کشته شد. مارک مک دانیل، مردی که متهم به تیراندازی مرگبار به Saulsberry بود، به زندان DeSoto County تحویل داده شد.

عشق به او و خانواده اش کم نبود.

شماره دو داخل سالن بدنسازی در نورث پوینت را به عنوان قصیده ای برای Saulsberry پر کرد که وقتی تروجان ها را به قهرمانی ایالتی در سال 2015 هدایت کرد با افتخار این شماره را پوشید.

مارک تاتکو، مربی سابق این تیم گفت: “امروز با دانستن ایمان مسیحی، فقط می توانم ببینم که او برای خط دروازه در بهشت ​​می دود.”

دوستش جان ویلیامز گفت: “در آخرین لحظات کریس، من آنجا بودم و برادرم را در آغوش می گرفتم و کریس از من می خواست که به شما بگویم که او همه شما را دوست دارد.”

بلیچرز مملو از هم تیمی های سابق، مربیان، خانواده و دوستانی بود که برای یادآوری روحیه مهربان و اشتیاق او در داخل و خارج از زمین فوتبال بیرون آمدند. ملیسا اسمیت، مادر و مدیر Saulsberry گفت که حمایت آنها او را ادامه می دهد.

اسمیت گفت: «دلم برای بچه ام تنگ شده است. ما ارتباط داشتیم و هر بار که من ضعیف می‌شوم، ضعیف می‌شوم و شما من را اینجا می‌بینید که همین‌جا این کار را انجام می‌دهم و او است.»

اسمیت از دوران تحصیل در دبیرستان ساوتاون تا مدرسه مسیحی نورث پوینت تا بازی در کالج در آلابامای غربی به پسرش کمک کرد تا به ستاره شدن برسد.

او در نهایت به هدف مادام العمر خود یعنی حرفه ای شدن رسید و امسال قراردادی چند ساله با ادمونتون الکس در کانادا امضا کرد.

برای اولین بار در تاریخ، نورث پوینت یک پیراهن، شماره دو نمادین خود را به افتخار کمک های خود بازنشسته کرد. این یک شادی تلخ برای کسانی است که قول می دهند اکنون بازی و زندگی را که دوست داشت به جای او به پایان برسانند.

اسمیت گفت: «می‌دانم که بچه‌ام در حال حاضر بسیار خوشحال است، مثل اینکه هیزمن را برد، مثل قهرمانی سوپربول».

اکتاویوس اسمیت، پسر عموی او می‌گوید: «تمام کاری که او می‌خواست این بود که فوتبال را اداره کند و از خانواده‌اش مراقبت کند و این خیلی دردناک بود. ما هر روز برای مسیحی مبارزه خواهیم کرد تا مطمئن شویم میراث او را زنده نگه داریم.»

یک GoFundMe برای پوشش هزینه های تشییع جنازه کریستین ایجاد شده است. وجوه باقیمانده به بنیادی تعلق خواهد گرفت که توسط مادرش برای کمک به بازیکنان در مدارس کوچک راه اندازی شده است.

[ad_2]

Leave a reply