مدیر FEMA از کارخانه تصفیه آب جکسون بازدید می کند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – فرماندار تیت ریوز (R-Miss.) روز جمعه یک کنفرانس خبری با مدیر آژانس مدیریت اضطراری فدرال (FEMA) Deanne Criswell برای ارائه به روز رسانی در مورد بحران آب جکسون برگزار کرد.

به گفته کریسول، اعلام وضعیت اضطراری رئیس جمهور جو بایدن، منابع FEMA را برای کمک به نیازمندان فراهم خواهد کرد. او با اعضای آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA)، سپاه مهندسین ارتش ایالات متحده و شهردار جکسون Chokwe A. Lumumba درباره بحران صحبت کرد.

او توانست از تأسیسات تصفیه آب OB Curtis بازدید کند تا چالش هایی را که کارگران هر روز با آن روبرو هستند، ببیند.

جیم کریگ، معاون ارشد و مدیر وزارت بهداشت ایالت می سی سی پی (MSDH)، گفت که این نیروگاه فشار و ظرفیت ذخیره سازی سربار را در مخازن افزایش می دهد. با این حال، عدم تعادل شیمیایی باعث کاهش تولید آب در حوالی ساعت 14:00 روز جمعه شد.

او گفت که تیم ها به این موضوع رسیدگی کردند و همه چیز را به صورت آنلاین بازگرداندند. با توجه به این موضوع، PSI به 77.2 کاهش یافت. هدف رسیدن به PSI 87 است. کریگ گفت ممکن است در عصر جمعه نوساناتی در فشار آب وجود داشته باشد.

عصر گذشته، کریگ گفت که یک نشت جزئی آمونیاک وجود دارد. یک تیم در حال کار برای جلوگیری از نشت در این زمان است.

تیم هایی از فلوریدا و لوئیزیانا روز جمعه برای کمک به این مشکلات وارد کارخانه شدند.

استیو مک کرانی، مدیر اجرایی آژانس مدیریت اضطراری می سی سی پی (MEMA) گفت 2.8 میلیون بطری آب توسط اعضای گارد ملی بین جکسونی ها در کمتر از 24 ساعت در سوپر سایت ها توزیع شده است.

مک کرانی گفت 71 کامیون با آب روز پنجشنبه وارد شدند و او انتظار دارد 36 کامیون روز شنبه وارد شود.

ریوز تکرار کرد که همسایگان جکسون باید آب خود را قبل از مصرف یک دقیقه بجوشانند. شهر جکسون تحت اخطاریه آب جوش باقی می ماند که اولین بار در 29 ژوئیه 2022 صادر شد.

مرکز تماس MEMA برای همسایگان آسیب دیده از بحران آب باز است. شماره مرکز تماس 1-833-591-6362 است. این مرکز تماس هفت روز هفته از ساعت 8 صبح تا 17 بعد از ظهر باز خواهد بود.

[ad_2]

Leave a reply