مدرسه ریاضی و علوم می سی سی پی در حال بررسی یک حرکت احتمالی است

[ad_1]

کلمبوس، خانم. (AP) – رهبر یک مدرسه ریاضی و علوم می سی سی پی در حال کاوش در انتقال مدرسه از کلمبوس به استارکویل در نزدیکی است، تا حدی در تلاش برای به دست آوردن امکانات جدید.

دانی کوک، مدیرعامل، روز جمعه انتقال احتمالی به The Dispatch of Columbus را تایید کرد، زیرا دو روز قبل آن را “شایعه ناب” رد کرد.

کوک گفت که رهبران به دنبال گزینه هایی برای یک مدرسه بازسازی شده هستند که او آن را “MSMS 2.0” نامیده است.

او به روزنامه گفت: “ما در ایالت می سی سی پی شراکت داریم و این سوال پرسیده شد که آیا خوب نیست اگر بتوانیم نزدیک باشیم؟” “و واقعاً چیزی روی میز وجود ندارد که بتوانیم تصمیم بگیریم، اما بر اساس بررسی های لازم، چند سوال درباره امکان پذیر بودن آن پرسیدم.”

مدرسه شبانه روزی دولتی برای دانش آموختگان دبیرستان در سپتامبر 1988 با کوک در اولین کلاس خود افتتاح شد. قانون ایجاد این مدرسه، آن را در دانشگاه زنان می سی سی پی در کلمبوس قرار می دهد و هر حرکتی قانونگذاران را ملزم به اصلاح قانون می کند.

سید سالتر، مدیر ارشد ارتباطات دانشگاه ایالتی می سی سی پی تأیید کرد که کوک و دانشگاه “مکالمات اولیه برای بررسی فرصت ها برای همکاری بیشتر با دانشکده ریاضیات و علوم می سی سی پی” داشته اند.

کوک روز چهارشنبه در ایمیلی نوشت که ایالت می سی سی پی می تواند میزبان امکانات جدیدی در نزدیکی مدرسه ای باشد که دانشگاه برای همه دانش آموزان کلاس ششم و هفتم در منطقه مدرسه استارکویل-اکتبیها اداره می کند.

او گفت که می‌خواهد مدرسه نوآورتر باشد و گفت که انتظار دارد حداقل یک سال را در فرآیند چشم‌اندازی شامل فارغ‌التحصیلان، اساتید، کارکنان و رهبران تجاری بگذراند.

کوک گفت که یک مکان در نزدیکی ایالت می سی سی پی می تواند فرصت های ثبت نام دوگانه را بهبود بخشد و به دانش آموزان دبیرستانی این امکان را می دهد که قبل از فارغ التحصیلی از دبیرستان، اعتبارات دانشگاهی بیشتری کسب کنند.

بخش بزرگی از دانش‌آموزان ما هستند که به هر حال در MSU به پایان می‌رسند، بنابراین یک سوال دیگر این است که اگر ما در آنجا ثبت‌نام دوگانه بیشتری انجام دهیم، ممکن است کمی طول عمر تحصیلی آنها را کوتاه کند؟ آیا این همان چیزی است که آنها می خواهند؟» او گفت.

[ad_2]

Leave a reply