مدافعان از فرماندار ام اس می خواهند که برنامه کمک اجاره را از سر بگیرد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – کمپین مردم فقیر می سی سی پی روز چهارشنبه درخواستی پرشور از فرماندار تیت ریوز (R-Miss.) کرد.

در یک کنفرانس خبری در خارج از عمارت فرماندار، مدافعان از فرماندار خواستند در تصمیم خود برای پایان دادن به برنامه کمک اجاره ای برای می سی سی پی ها (RAMP) تجدید نظر کند.

هفته گذشته ریوز پایان برنامه را اعلام کرد.

ریوز گفت: «از 15 آگوست، می سی سی پی پذیرش درخواست های برنامه کمک به اجاره اضطراری دولت فدرال را متوقف خواهد کرد. این تصمیم در مورد بازگشت به سیاست های پیش از همه گیری است که اقتصاد می سی سی پی را بیشتر تقویت می کند و مردم را برای کار تشویق می کند.

RAMP از بیش از 36000 نفر بهره برده است و تا 15 ماه کمک مالی ارائه می دهد.

مدافعان تصمیم برای پایان دادن به این برنامه را زودهنگام خواندند.

دادستان جریبو هیل گفت: “ما از شما، فرماندار تیت ریوز، درخواست می کنیم که کار درست را انجام دهید. ضرب الاجل را به حالت تعلیق درآورید، به مردم زمان بدهید تا درخواست دهند و از منابع بیشتر برای رسیدن به این ایالت حمایت کنند.”

ارل بنکس، نماینده ایالتی در ناحیه 67، گفت: “شما نشان می دهید که به افراد شاغل معمولی در می سی سی پی که به کمک نیاز دارند اهمیت نمی دهید. و فرماندار، با بازگرداندن دلارهای فدرال که به سایر ایالت ها و مناطق دیگر می رود. ملت مضحک است.”

برنامه کمک اجاره تقریباً 130 میلیون دلار در بودجه آن باقی مانده است. هر آنچه پس از ضرب الاجل 15 آگوست باقی بماند به دولت فدرال بازگردانده می شود.

با نزدیک شدن به جلسه قانونگذاری، نمایندگان ایالتی امنیت مسکن را در اولویت قرار داده و خواستار تغییر در حال حاضر قبل از اینکه خیلی دیر شود، هستند.

کریستوفر بل، نماینده ایالتی در ناحیه 65، گفت: «با بیان فرماندار مبنی بر اینکه می‌خواهد پول را تا 15 آگوست پس از پایان مهلت ارسال کند، اکنون باید اقدام شود.»

ریوز در اعلامیه خود گفت که درخواست های ارسال شده قبل از 15 آگوست تحت تأثیر این مهلت قرار نخواهند گرفت.

[ad_2]

Leave a reply