مدارس دولتی کلینتون پروتکل های ایمنی را پیش از سال تحصیلی جدید اجرا می کنند

[ad_1]

کلینتون، خانم (WJTV) – مدارس سراسر منطقه مترو جکسون برای اجرای پروتکل های ایمنی قبل از سال تحصیلی 2022-23 تلاش می کنند زیرا موارد COVID-19 همچنان در این ایالت افزایش می یابد.

رهبران ناحیه مدرسه عمومی کلینتون (CPSD) گفتند که در حال اجرای بهترین شیوه‌هایی هستند که از زمان شروع همه‌گیری در سال 2020 استفاده کرده‌اند. علاوه بر ارائه سلامت روان و وقفه‌های آبی، فاصله اجتماعی را حفظ خواهند کرد.

روز چهارشنبه، والدین در یک رویداد “اثبات اقامت” در منطقه شرکت کردند. کتی لیمباو، پدر و مادری، در حال حاضر دیدگاه مثبتی را نسبت به سال تحصیلی آینده برای دختر پنج ساله خود آغاز کرده است.

او گفت: “من واقعاً به کارکنان اینجا در کلینتون اعتماد دارم. آنها عالی هستند. من هیچ نگرانی برای رفتن به این سال تحصیلی ندارم.”

مسئولان مدرسه می‌گویند بهترین شیوه‌هایی که اجرا کرده‌اند، مانع از تعطیلی دانشگاه‌ها به دلیل COVID-19 شده است.

رابرت چپمن، مسئول اطلاعات عمومی توضیح داد: «افزایش موارد، تا حدی هشدار دهنده است، اما ما همچنین به سیستمی که راه‌اندازی کرده‌ایم ایمان زیادی داریم؛ شستن دست‌ها، داشتن مواد ضدعفونی کننده زیاد دست، ضدعفونی کردن نقاط تماس بالا». افسر CPSD

چپمن والدین را تشویق کرد تا در مورد COVID-19 نقش خود را انجام دهند. او گفت که والدین در دفاع در برابر هر نوع بیماری هستند.

رهبران CPSD گفتند ماسک صورت برای سال تحصیلی 2022-23 اختیاری خواهد بود. اولین روز بازگشت آنها به کلاس در 8 آگوست خواهد بود.

[ad_2]

Leave a reply