مخالفت ها علیه لایحه 1020 مجلس می سی سی پی افزایش می یابد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – مخالفت ها علیه لایحه 1020 مجلس می سی سی پی همچنان افزایش می یابد.

چندین رهبر در شهرستان هیندز، و همچنین گروه دموکرات سنای می سی سی پی، گفتند که با این لایحه مخالف هستند.

این پیشنهاد که توسط نماینده ایالتی تهیه شده است. تری لامار (R-District 8)، یک سیستم دادگاه جداگانه در منطقه بهبود مجتمع کاپیتول ایجاد خواهد کرد.

قضات سیستم قضایی جدید به جای انتخاب توسط ساکنان شهر یا مقامات منتخب، توسط رئیس قاضی دادگاه عالی می سی سی پی و دادستان ها توسط دادستان کل منصوب می شوند. این لایحه همچنین به دادگاه ها صلاحیت انحصاری را در مورد پرونده هایی که دولت ایالتی در آن طرف است، می دهد.

یک نیروی ویژه پلیس در منطقه گشت زنی می کند تا از ساختمان های دولتی واقع در منطقه محافظت کند. این لایحه همچنین محدوده‌های منطقه را گسترش می‌دهد تا بخش بزرگ‌تری از شهر را در بر بگیرد و به پلیس کنگره قلمرو بزرگ‌تری بدهد.

گروه دموکرات سنای می سی سی پی گفت این لایحه تلاشی از سوی جمهوری خواهان برای تضعیف اقتدار مقامات منتخب و رای دهندگان شهر جکسون است.

ACLU ایالت می سی سی پی بیانیه ای در مورد لایحه مجلس نمایندگان 1020 منتشر کرد که در بخشی از آن آمده بود: «HB 1020 اقدامی برای حذف قدرت رأی دادن، قدرت سیاسی و درآمد مالیاتی از اکثریت شهروندان سیاه پوست جکسون است. این قانون به طور غیرقانونی به قضات منصوب شده توسط رئیس قاضی دادگاه عالی می سی سی پی و دادستان های منصوب شده توسط دادستان کل ایالت برای نظارت بر پرونده های جنایی و مدنی در جکسون اختیار می دهد. این قاضی و دادستان غیرانتخاب شده و در برابر شهروندان جکسون پاسخگو نیستند. اما آنها بر بخش بزرگی از سیستم دادگاه کیفری و مدنی جکسون اقتدار خواهند داشت.»

قضات شهرستان هیندز نیز نامه ای را در مخالفت با این لایحه امضا کردند.

آسوشیتدپرس در این گزارش مشارکت داشته است.

[ad_2]

Leave a reply