محکومیت فدرال در پرونده کلاهبرداری رفاهی می سی سی پی به تعویق افتاد

[ad_1]

جکسون، خانم (AP) – یک قاضی فدرال روز جمعه دستوری برای به تعویق انداختن نامحدود محکومیت مدیر سابق رفاه می سی سی پی در پرونده ای مبنی بر خرج نادرست پولی که برای کمک به خانواده های نیازمند در یکی از فقیرترین ایالت های ایالات متحده در نظر گرفته شده بود را امضا کرد.

جان دیویس در ماه سپتامبر به اتهامات فدرال و ایالتی اعتراف کرد و پذیرفت که علیه دیگران در بزرگترین پرونده فساد عمومی می سی سی پی شهادت دهد. حکم او در ابتدا برای فوریه تعیین شده بود. 2.

دفتر دادستانی ایالات متحده در جنوب می سی سی پی اسنادی را در ژانویه به ثبت رساند. 20 برای درخواست تاخیر، نوشتن که “حکم در این مورد پیچیده خواهد بود.” کارلتون ریوز، قاضی منطقه ای ایالات متحده، روز جمعه این درخواست را برای به تعویق انداختن حکم “تا زمانی که برای همه طرف ها مناسب باشد” تایید کرد.

دیویس از فوریه 2016 تا ژوئیه 2019 مدیر اجرایی دپارتمان خدمات انسانی می سی سی پی بود. وی توسط فرماندار وقت منصوب شد. فیل برایانت، جمهوری خواه

دیویس در رسوایی‌ای که چندین نفر از جمله کشتی‌گیر حرفه‌ای، تد دیبیاس، معروف به “مرد میلیون دلاری” را به دام انداخت، چهره‌ای با نفوذ بود که به وزارت مسیحی او دستور داده شد تا بیش از 720000 دلار به عنوان پول خرج شده رفاهی را بازپرداخت کند.

این رسوایی همچنین سوالاتی را در مورد برایانت و برت فاور مدافع بازنشسته NFL ایجاد کرده است، اگرچه هیچ یک از آنها با اتهامات جنایی روبرو نشده اند. دولت از فاور در یک پرونده مدنی که به دنبال بازپس گیری پول های خرج شده رفاهی است شکایت می کند. دیویس کنترل مستقیم پول رفاه فدرال را داشت که به پنج پروژه مانند یک میدان جدید والیبال در دانشگاهی که دختر فاور در آن ورزش می کرد، هدایت می شد.

در سپتامبر در 22 دیویس به یک فقره توطئه و یک فقره سرقت از برنامه های دریافت کننده بودجه فدرال اعتراف کرد. او با 15 سال زندان مواجه است.

اتهامات فدرال می گوید که دیویس با چهار نفر دیگر که نامشان فاش نشده است، توطئه کرده است. اسناد دادگاه دو نفر از توطئه‌گران ادعایی را به عنوان مدیران اجرایی سازمان‌ها، یکی مالک دو شرکت و دیگری تنها به‌عنوان ساکن شهرستان هیندز، می‌سی‌سی‌پی توصیف می‌کند.

این اتهامات می گوید که یک سازمان در ژوئن 2018 نزدیک به 498,000 دلار به یکی از شرکت ها پرداخت کرد. چند روز بعد، آن شرکت قراردادی 1.1 میلیون دلاری با شرکت دیگر منعقد کرد “به ظاهر در ازای ایجاد برنامه ای برای خدمت به جوانان درون شهر.” اتهامات همچنین می گویند که همان سازمان در آن تابستان 700000 دلار به شرکت با قرارداد برنامه جوانان پرداخت کرد.

اتهامات سرقت فدرال می گوید دیویس از کمک های مالی فدرال بیش از 10000 دلار سوء استفاده کرده است.

ساعاتی پس از اعتراف به گناه در دادگاه فدرال، دیویس در دادگاه ایالتی حاضر شد و به پنج فقره توطئه و 13 فقره کلاهبرداری علیه دولت اعتراف کرد. آدرین ووتن، قاضی منطقه هیندز، دیویس را به 90 سال حبس محکوم کرد که 58 نفر از آنها تعلیق شده بودند و 32 نفر برای خدمت. او را تا زمان صدور حکم فدرال در حبس خانگی قرار داد.

اتهامات دادگاه ایالتی بیشتر مربوط به پول رفاهی بود که برای یکی از پسران تد دیبیاس، برت دیبیاس، که او نیز یک کشتی گیر حرفه ای بود، خرج می شد. این هزینه شامل 160000 دلار برای توانبخشی به مواد مخدر برای برت دیبیاس در مالیبو، کالیفرنیا و بیش از 1000 دلار برای بلیط هواپیما درجه یک برای دیویس برای سفر به مالیبو برای دیدن او بود.

[ad_2]

Leave a reply