محاکمه ازکیل کلی از قاضی حکم تهوع دریافت می کند

[ad_1]

ممفیس، تن. – مردی که متهم به تیراندازی در سراسر ممفیس در چهارشنبه گذشته بود، روز سه شنبه به قاضی رفت.

در دادگاه کلی در روز سه‌شنبه توسط قاضی کارن ماسی، دستور گاف صادر شد و بحث عمومی در مورد این پرونده را محدود کرد. دادستان برای بحث عمومی در مورد این پرونده با محدودیت مبارزه نکرد.

فارست ادواردز، دستیار دادستان کل منطقه گفت: «ما می‌خواهیم او را محاکمه عادلانه کنیم و هرگونه اظهارنظر فراقانونی خطر یک محاکمه عادلانه را تهدید می‌کند.»

کلی فقط پنج دقیقه در دادگاه بود. او در این مدت فقط با وکلایش صحبت کرد و قاضی هیچ سوالی از او نپرسید. قاضی میسی تنها زمانی به او گفت که قرار بود در 16 سپتامبر به دادگاه گزارش شود.

در اولین حضور در دادگاه روز جمعه، این جوان 19 ساله بدون قرار وثیقه بازداشت شد.

او تنها به اتهام قتل درجه یک محاکمه شد، اما پلیس می گوید که کلی ممکن است با اتهامات بسیار بیشتری روبرو شود.

او متهم است که به شش نفر تیراندازی کرده است که سه نفر آنها را مرگبار پیش از اینکه اواخر چهارشنبه شب بازداشت شد، متهم کرد.

کلی یکی از تیراندازی ها را در فیس بوک پخش کرد و پس از آن پلیس ممفیس تعقیب و گریز را آغاز کرد و از ساکنان خواست تا در خانه بمانند.

پلیس بر این باور است که همه حملات تصادفی بوده اند، به جز اولین مورد، که در آن کلی متهم به قتل دوستش، دواین تونستال است.

این هفته با ماروتس گیلمور مادر تونستال صحبت کردیم که گفت شنیده است که کلی از پسرش به عنوان یکی از قربانیانش در پخش زنده خود قبل از تیراندازی های ادعایی خود یاد کرده است.

گیلمور گفت: “او نام مستعار پسرم را در برنامه زنده گفت، و فقط مدام می گفت که اولین جسد من سوسا بود. او فقط مدام می گفت که این اولین جسد من بود و این همان چیزی است که او را سوسا می نامند.”

فارست ادواردز، دستیار دادستان منطقه نمی‌توانست بگوید کی و آیا ممکن است با اتهامات بیشتری روبرو شوند یا خیر.

کلی در زمان تیراندازی کمتر از 5 ماه از زندان خارج شده بود. او به تازگی 11 ماه را به دلیل ضرب و شتم محکوم کرده بود.

[ad_2]

Leave a reply