مجلس قانونگذاری می سی سی پی به بودجه قربانیان گردباد رأی می دهد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – مجلس قانونگذاری می سی سی پی آماده است تا بودجه ایالتی را به مناطق آسیب دیده از گردبادهای ویرانگر جمعه گذشته ارسال کند.

رهبران مجلس نمایندگان و سنا متعهد شدند که تقریباً بلافاصله پس از بازدید از برخی از مناطق آسیب دیده در آخر هفته گذشته، پول را آزاد کنند.

رئیس مجلس نمایندگان، فیلیپ گان (R-خانم) و رئیس کمیته تخصیص سنا، سناتور بریگز هاپسون (منطقه 23) به فرماندار تیت ریوز در Rolling Fork صبح شنبه پیوستند.

به گفته گان، ایالت در حال برنامه ریزی بلندمدت برای کمک به افراد آسیب دیده است.

من معتقدم که در صندوق هزینه سرمایه، پیشنهادی برای 7 میلیون دلار وجود دارد. این رقم از MEMA گرفته شده است. این رقم می تواند بسیار افزایش یابد، اما ما اینجا هستیم و همانطور که دیشب گفتم آماده و آماده هستیم. نه من فکر می کنم مشکل پول خواهد بود. تمرکز ما این است که به مردم کمک کنیم زندگی خود را بازسازی کنند، تمیز شوند و تا آنجا که می توانند به زندگی عادی برگردند. ما هر کاری از دستمان بر می‌آید انجام می‌دهیم تا به این افراد کمک کنیم تا روی پای خود بازگردند.»

نمایندگان مجلس با مهلت روز دوشنبه برای تصویب بودجه مواجه بودند. گان گفت که انتظار دارد بودجه، از جمله این بودجه، تا بعد از ظهر دوشنبه آماده شود.

[ad_2]

Leave a reply