متهم: فرماندار تیت ریوز باید هدف شکایت رفاهی باشد – نه مسئول آن

[ad_1]

یک متهم دعوای مدنی می سی سی پی برای بازپرداخت میلیون ها پول خرج شده رفاهی از دادگاه می خواهد تا بررسی کند که آیا فرمانداری. تیت ریوز در حال کنترل این پرونده برای محافظت از خود و حامیانش است.

پس از اینکه می سی سی پی تودی روز جمعه پیام های متنی را فاش کرد که فرماندار فعلی را به تامین مالی یک متهم پرونده مرتبط می کرد، وکیل جیم وید دوشنبه استدلال کرد که ریوز باید هدف شکایت باشد – نه مسئول آن.

متون نشان می دهد که جان دیویس، مدیر سابق رفاه، که در رسوایی رفاه با اتهامات جنایی روبرو است، گفت که ستوان آن زمان را برآورده می کند. دولت آرزوهای ریوز وقتی بیش از 1 میلیون دلار به مربی تناسب اندام ریوز، متهمی که در کت و شلوار بود، فرستاد.

بیشتر بخوانید: دولت متون نشان می دهد که تیت ریوز الهام گرفته از پرداخت رفاهی با لباس مدنی است

دولت ریوز همچنین اخیراً وکیل دادگستری، برد پیگوت، دادستان سابق ایالات متحده، را پس از تلاش برای احضار بنیاد ورزشی دانشگاه می سی سی پی جنوبی به دلیل ارتباط آن با، از جمله، فرماندار سابق، اخراج کرد. فیل برایانت. زمانی که این رسوایی اتفاق افتاد، برایانت بر اداره رفاه نظارت داشت.

کارکنان ریوز قبلاً پیگوت را مجبور کرده بودند که بنیاد ورزشی را که هیئت مدیره آن متشکل از بسیاری از حامیان ریوز و اهداکنندگان کمپین است، از شکایت حذف کند.

واید، وکیل مستقر در توپلو به نمایندگی از آستین اسمیت، برادرزاده دیویس، که صدها هزار دلار دریافت کرده است، نوشت: «این یک سوء استفاده از قدرت برای فرماندار ریوز است که در جمع آوری پول های یک سازمان دولتی به منظور محافظت از حامیان مالی خود ناامید شود. دلار از آژانس در زمان مدیریت عمویش. این یک سوء استفاده از قدرت برای فرماندار ریوز است که دعوی قضایی را که در آن یک متهم ضروری است، هدایت کند.

این طرح 38 فرد یا شرکت، از جمله برت فاور، مدافع سابق NFL و سه کشتی گیر بازنشسته دبلیو دبلیو ای را هدف قرار می دهد تا حدود 24 میلیون دلار از بودجه خرج شده را از یک کمک بلاکی فدرال به نام کمک موقت برای خانواده های نیازمند یا TANF پس بگیرد. برای خدمت به فقیرترین ساکنان ایالت. این شکایت بر اساس ممیزی پزشکی قانونی است که 77 میلیون دلار کلاهبرداری یا خرج نادرست را نشان می دهد. پرونده های جنایی جداگانه ای علیه شش متهم وجود دارد که چهار نفر از آنها به گناه خود اعتراف کرده اند و موافقت کرده اند که در تحقیقات جنایی ایالتی و فدرال به دادستان کمک کنند.

تحقیقات می سی سی پی امروز “The Backchannel” شواهدی از فرماندار سابق ارائه می دهد. دخالت برایانت در رسوایی و یکی از متهمان پرونده های مدنی و جنایی، بنیانگذار غیرانتفاعی، نانسی نیو، ادعا کرد که برایانت به او دستور داده است که به فاوره پرداخت کند. مقامات ایالتی و فدرال پس از پایان انتشار سریال می سی سی پی امروز در ماه آوریل، به توافق نامه خود با روزهای جدید رسیدند.

پیگوت که یک سال در پرونده مدنی بود و در ماه مه شکایت کرد، به می سی سی پی امروز گفت که معتقد است اخراج او سیاسی بوده است. ریوز تائید کرد و گفت که معتقد است پیگوت، رئیس جمهور سابق نیمه بازنشسته منصوب شده بیل کلینتون، کسی بود که دستور کار سیاسی داشت.

دپارتمان خدمات انسانی می سی سی پی، آژانس شکایت کننده، در حال آماده شدن برای استخدام شرکت حقوقی جونز واکر مستقر در جکسون برای جایگزینی پیگوت در این پرونده است. انتظار می رود هیئت پرسنل ایالتی این قرارداد را که دادستان کل نیز باید تایید کند، در آگوست خود بررسی کند. 18 جلسه. MDHS قرارداد یا مبلغ دلاری خود را منتشر نکرده است.

در بیانیه این آژانس آمده است: “MDHS به سرعت برای شناسایی شرکتی که به دعاوی مدنی مهم ادامه می دهد، کار کرد.”

واید در طرحی در مخالفت با کناره گیری پیگوت استدلال می کند که ریوز علاقه مند به حفاظت از اعضای بنیاد ورزشی دانشگاه می سی سی پی جنوبی است که به طور عجیبی علیرغم دریافت 5 میلیون دلار بودجه رفاهی برای ساختن یک استادیوم والیبال در محوطه دانشگاه به نمایندگی از دانشگاه، از شکایت غایب است. فاور – حداقل نقض مقررات فدرال. می سی سی پی امروز گزارش داد که چندین عضو هیئت مدیره این بنیاد از اهداکنندگان کمپین ریوز هستند.

واید با استناد به مقاله اخیر می سی سی پی تودی، همچنین ادعا می کند که ریوز “همچنین در این پرونده منافع مالی دارد زیرا او نقش مهمی در به دست آوردن بودجه رفاهی (صندوق های TANF) برای متهم پل ویکتور لاکوست ایفا کرده است.”

بایگانی واید روز دوشنبه خواستار برگزاری جلسه استماع برای تعیین موارد زیر است:

  • اینکه آیا ریوز به طور غیرقانونی باعث اخراج پیگوت شده است، زیرا پیگوت در حال جمع‌آوری شواهد علیه هواداران ریوز بوده است.
  • اینکه آیا ریوز باعث پرداخت های غیرقانونی به لاکوست شده است یا خیر، و بنابراین باید به عنوان متهم به دعوی اضافه شود
  • اینکه آیا ریوز در تلاش است تا اداره را به سمت استخدام یک شرکت جدید هدایت کند که از حامیان او محافظت کند و بر شخصیت های سطح پایین تمرکز کند.
  • آیا دادگاه باید مداخله کند تا ریوز از کنترل پرونده جلوگیری کند
  • آیا دولت باید مجبور شود یک شرکت جدید را به صورت اضطراری استخدام کند تا از استفاده بیشتر از پول مالیات دهندگان در پرونده جلوگیری شود.

واید که در ماه ژوئیه درخواست مشابهی را ارائه کرد و استدلال کرد که برایانت باید در این دعوی متهم باشد که بر اساس گزارش می سی سی پی امروز است، همچنین در آخرین پرونده خود گفت که اکثر متهمان فعلی دارایی لازم برای جبران موفقیت آمیز ایالت را ندارند. خسارت

اما دعوای مدنی نیز در خدمت یافتن پاسخ برای مردم است، به خصوص که بیش از دو سال پس از دستگیری های اولیه هیچ محاکمه جنایی وجود نداشته است.

پیگوت چندین تاریخ را در هفته های بعد برای سپرده گذاری در پرونده مدنی تعیین کرده بود، اما ایالت از آن زمان آن را لغو کرد. در همین حال، دیویس درخواستی برای ماندن ارائه کرده است که در حال بررسی است و مشخص خواهد شد که آیا پرونده به پایان پرونده های جنایی موکول می شود یا خیر.

واید همچنین روز دوشنبه اعتراض جداگانه‌ای به درخواست دیویس مبنی بر ماندن، با این استدلال که هرگونه تاخیر به نفع عمومی نیست، ارائه کرد.

وید نوشت: «اقامت، کشف را به تأخیر می‌اندازد و ناکام می‌کند تا باعث شود همه متهمان ضروری، از جمله فرماندار سابق برایانت و فرماندار ریوز، به آن ملحق نشوند».

این مقاله برای اولین بار در می سی سی پی امروز ظاهر شد و در اینجا با مجوز Creative Commons بازنشر شد.

[ad_2]

Leave a reply