"ما Mardi Gras را لغو نمی کنیم" تهدید توخالی شهردار به لغو کارناوال باعث نگرانی گردشگری می شود

[ad_1]

نیواورلئان (WGNO) – نیواورلئان ممکن است هنوز چندین ماه با فصل کارناوال فاصله داشته باشد، اما موضوع Mardi Gras پس از اظهار نظر شهردار LaToya Cantrell که به این نکته اشاره کرد که در صورت ادامه کاهش تعداد پلیس ممکن است جشن‌های 2023 لغو شود، ذهن بسیاری را به خود مشغول کرد.

“اگر پلیس کافی نداشته باشیم، می تواند به این معنی باشد که ماردی گراس وجود نخواهد داشت – و این یک واقعیت است. اگر افسران ما نتوانند ایمن باشند، پس هیچ راهی وجود ندارد که شهر ما امن باشد.”

روز جمعه، دفتر شهردار از اظهار نظر وی عقب نشینی کرد و بیانیه ای با عنوان “ما مردی گراس را لغو نمی کنیم” منتشر کرد و به کمبود کارکنان ایمنی عمومی در سراسر کشور اشاره کرد که باعث نگرانی کارکنان شهرداری شده است. متن کامل بیانیه شهردار را در ادامه بخوانید.

تهدید توخالی شهردار مبنی بر لغو مردی گراس، رهبران گردشگری را نگران کرد، علیرغم اینکه شش ماه مانده بود تا جمعیت برای رژه صف آرایی کنند و آماده گرفتن مهره ها و سایر پرتاب ها باشند.

کلی شولز با نیواورلئان و شرکت توضیح داد: «ماردی گراس نه تنها ما چیزی است که هستیم، بلکه کاری است که انجام می‌دهیم، و بهتر از هر کسی در دنیا این کار را انجام می‌دهیم». “دپارتمان پلیس نیواورلئان در مدیریت جمعیت های بزرگ و اجرای تدارکات پیچیده چیزی مانند Mardi Gras بهترین در جهان است.”

اما واقعیت این است که NOPD بند است. طبق گزارش کمیسیون جرایم متروپولیتن، در حال حاضر 18 دانشجو در آکادمی آموزشی NOPD حضور دارند و 15 نفر دیگر از هفته آینده شروع می شوند. با این حال، در مقایسه با این زمان در سال گذشته، اداره پلیس 124 افسر را از دست داده است.

با این حال، ساکنان استدلال می کنند که کمبود NOPD برای مدتی مشکل ساز بوده است.

یکی از اهالی گفت: “این دیوانه کننده است – ما سال گذشته پلیس زیادی نداشتیم و خوب عمل کردیم.”

شولز به کنی لوپز از WGNO گفت: “این مهم است که بازدیدکنندگان خود را ایمن نگه داریم، اما نه تنها بازدیدکنندگان – این همه ما هستیم که در نیواورلئان زندگی می کنیم.” “ما مطمئن هستیم که راه حلی وجود خواهد داشت.

در یک توییتهلنا مورنو، رئیس شورای شهر، می‌گوید بهترین رویکرد این است که از هم اکنون برنامه‌ریزی کنید تا همه منابع مورد نیاز برای داشتن یک Mardi Gras ایمن را وارد کنید.

ماردی گراس در روز سه شنبه 21 فوریه 2023 سقوط خواهد کرد.

بیانیه کاملشهردار لاتویا کانترل

ما ماردی گراس را لغو نمی کنیم.

نیواورلئان، مانند بقیه کشور، کمبود پرسنل ایمنی عمومی را تجربه می کند که شامل پلیس، آتش نشانی، EMS – در کل – شما نام ببرید. ارتش ایالات متحده حتی می گوید که استخدام برای نیروهای مسلح ما به پایین ترین حد تاریخی رسیده است. من همیشه از برادر و خواهرم شهرداران می‌شنوم که چگونه این چالش‌های اقتصادی جهانی – سه چالش بزرگ: تورم، زنجیره تامین و کمبود نیروی کار – مشکلات پیش‌بینی‌ناپذیری را ایجاد کرده‌اند که توانایی ما را برای جذب نامزدها به این حرفه‌های نجیب مختل می‌کند. نیویورک، شیکاگو و حتی پلیس ایالت لوئیزیانا خودمان همگی با کمبود پرسنل بی سابقه ای مواجه هستند. با این حال، ما گام‌های تهاجمی را برای افزایش ابتکارات استخدام و نگهداری برداشته‌ایم، فناوری را بهبود بخشیده‌ایم و تسهیلات کارآمدتری را همانطور که در چند هفته گذشته بحث کرده‌ایم ساخته‌ایم.

ما نزدیک به 1 میلیون دلار برای بازاریابی تبلیغاتی سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و تجهیزات و امکانات پیشرفته‌تری را معرفی کرده‌ایم، از جمله محدوده شلیک 3.7 میلیون دلاری که دولت من دیروز از آن رونمایی کرد، که اولین مورد از نوع خود در شهر ما است و نشان دهنده تعهد ما به پلیس قرن 21 است. علاوه بر این، از اوایل سال آینده، ما پرداخت پاداش های نقدی 5000 دلاری به افسران پلیس را با توجه به سنوات آنها در نیرو آغاز خواهیم کرد. ما درک می‌کنیم که چالش‌ها واقعی هستند، اما شهر نیواورلئان همچنان متعهد به ارائه منابع حیاتی مورد نیاز برای آژانس‌های ایمنی عمومی است، در حالی که به میزبانی ایمن رویدادهای مقیاس بزرگ که به ما اجازه می‌دهد فرهنگ محبوب خود را جشن بگیریم، ادامه می‌دهد.”



[ad_2]

Leave a reply