“ما نمی توانیم منتظر مرگ دیگری باشیم”: قاضی حکم می کند که شهرستان هیندز باید گیرنده ای را برای مدیریت زندان خود تعیین کند

[ad_1]

قاضی فدرال روز جمعه حکم داد که شهرستان هیندز باید یک گیرنده برای مدیریت زندان خود تعیین کند.

کارلتون ریوز، قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده نوشت که مقامات فرصت های متعددی برای تعمیر زندان ریموند دریافت کرده اند، اما آنها نتوانسته اند. دادگاه تا نوامبر یک گیرنده تعیین خواهد کرد. 1.

ریوز در دستور 26 صفحه ای خود نوشت: ما نمی توانیم منتظر ادامه تخریب تاسیسات باشیم. ما نمی توانیم منتظر گسترش بیشتر کالاهای قاچاق باشیم. ما نمی توانیم منتظر حملات بیشتر باشیم. ما نمی توانیم منتظر مرگ دیگری باشیم. وقت عمل الان است. متأسفانه چاره دیگری وجود ندارد.»

این تصمیم سال‌ها پس از آن اتخاذ می‌شود که وزارت دادگستری ایالات متحده در مورد زندان تحقیق کرد و با این شهرستان به توافق رسید تا یک حکم رضایت صادر کند که هدف آن کمک به شهرستان هیندز برای رسیدگی به مسائل خلاف قانون اساسی در زندان بود.

دریافت، نوعی مداخله توسط دادگاه فدرال برای خارج کردن یک موسسه از دست مدیریت محلی یا ایالتی، گزینه ای بود که طی سه هفته جلسات استماع در دادگاه فدرال در جکسون مورد بررسی قرار گرفت. کلاریون لجر گزارش داد که هرناندز استرود، مشاور برنامه عدالت در مرکز دادگستری برنان، گفت که رسیدگی به زندان های شهرستانی غیرمعمول است.

در ماه آوریل، ریوز دستوری برای کاهش فرمان رضایت بخش صادر کرد. طی یک کنفرانس مطبوعاتی در آن زمان، تایری جونز، کلانتر شهرستان هیندز گفت که فرمان لغو شده “گامی در مسیر درست” بود.

در ماه مه، شهرستان اعلام کرد که قصد دارد درخواست تجدید نظر کند. درخواستی برای بررسی مجدد ارائه کرد که ریوز در دستور جمعه خود آن را رد کرد.

داستان به روز خواهد شد.

این مقاله برای اولین بار در می سی سی پی امروز ظاهر شد و در اینجا با مجوز Creative Commons بازنشر شد.

[ad_2]

Leave a reply