مالک لابی هابی اعلام می کند که به خاطر خدا شرکت را واگذار می کند

[ad_1]

تایلر، تگزاس (KETK) – مدیرعامل و بنیانگذار هابی لابی، دیوید گرین، جمعه اعلام کرد که قصد دارد مالکیت هابی لابی را واگذار کند.

این اطلاعیه به شکل الف نظریات فاکس نیوز که او نوشت، سفر خود با شرکت و چگونگی تصمیم گیری او را شرح داد.

“به عنوان یک مالک، حقوق و مسئولیت های خاصی وجود دارد، از جمله حق فروش شرکت و حفظ سود برای خود و خانواده تان. با رشد شرکت ما، این ایده بیشتر و بیشتر مرا آزار می دهد. وکلا و حسابداران خوش فکر. به من توصیه کرد که به سادگی مالکیت را به فرزندان و نوه هایم واگذار کنم. به نظر من منصفانه نبود که ممکن است آینده نوه هایی را که هنوز به دنیا نیامده بودند تغییر دهم یا حتی خراب کنم.

دیوید گرین

گرین گفت که فکر می‌کند خدا دلیل موفقیت او در تجارت است و در نتیجه باید خدا را با مباشر بودن شرکت و عدم تمرکز بر سود شخصی‌اش تکریم کند.

آن سرپرستی مسئولیت بزرگتری به من داد. قرار نبود سود کسب و کار را بگیرم و برای خودم استفاده کنم. من هم در قبال کارمندانی که خدا بر عهده من گذاشته بود مسئولیت داشتم. به همین دلیل است که شرکت ما حداقل دستمزد 18.50 دلار در ساعت می پردازد، به همین دلیل است که یکشنبه (که سودآورترین روز کاری ما بود) تعطیل می کنیم و هر روز تا ساعت 8 شب تعطیل می کنیم.

دیوید گرین

به گفته گرین تصمیم او برای واگذاری مالکیت در شرکتش مشابه تصمیمی است که ایوان شوینارد، مالک پاتاگونیا گرفته است. به گفته KETK، او مالکیت پاتاگونیا را به یک تراست اهدا کرد که از سود آنها برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی استفاده می کند.

[ad_2]

Leave a reply