لومومبا خواهان انتشار فیلم دوربین بدنه مرگ مرد است

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – Chokwe A. Lumumba شهردار جکسون گفت که او می خواهد فیلم دوربین بدنه حادثه که منجر به کشته شدن یک مرد و سه افسر پلیس در مرخصی اداری شد در اختیار عموم قرار گیرد.

مقامات گفتند که کیت موریل، 41 ساله، در حالی که در اداره پلیس جکسون (JPD) در بازداشت بود، جان باخت. خانواده او ادعا کردند که او مورد ضرب و شتم قرار گرفته است و یک وکیل حقوق مدنی استخدام کرده اند.

شهردار گفت که او نامه ای به اداره تحقیقات می سی سی پی (MBI) ارسال کرده و درخواست کرده است که این ویدئو منتشر شود تا شهر بتواند با ساکنان شفاف شود. اگر آنها آن را منتشر نکنند، رهبران شهر بحث و گفتگو را با وکیل شهر آغاز خواهند کرد تا ببینند آیا خودشان می توانند آن را آزاد کنند.

لومومبا گفت: “در حال حاضر، برای اینکه ما متهم به ممانعت از تعقیب قضایی نباشیم، بنابراین ما متهم به دخالت در تحقیقات نیستیم. بهترین کار این است که هر کسی که کنترل تحقیقات خاص را در دست دارد، ویدئو را منتشر کند.” .

شهردار همچنین با بیانیه‌ای که رئیس جیمز دیویس در 3 ژانویه منتشر کرد، مخالفت کرد. در این بیانیه آمده است که در حالی که در محل حضور داشتند، افسران با موفقیت فردی را که یک اورژانس پزشکی را تجربه کرده بود، بازداشت کردند.

[ad_2]

Leave a reply