لایحه 1020 مجلس نمایندگان در کمیته سنای می سی سی پی اصلاح شد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – لایحه جنجالی 1020 مجلس نمایندگان روز پنجشنبه با اصلاحات اساسی از طریق کمیته سنا به تصویب رسید.

تنها چند ساعت پس از اینکه هیئت کانتی هیندز در مجلس از طرح های خود برای مبارزه با HB 1020 رونمایی کرد، تغییرات گسترده ای در این لایحه ایجاد شد.

لایحه اصلاح شده انتصاب قضات را حذف می کند، به این معنی که هیچ سیستم دادگاه جداگانه ای در منطقه بهسازی مجتمع پایتخت (CCID) وجود نخواهد داشت.

این اصلاحات همچنین زبانی را به کار برد که CCID را به شمال شرقی جکسون گسترش داد.

“من فکر می کنم ما پیشرفت هایی داشته ایم. در پایان روز، ما در جکسون با یک مشکل جرم و جنایت روبرو هستیم. همه ما این را می دانیم، و این، امیدوارم، راهی را فراهم کند که بتوانیم با دادستان منطقه، قضات، همکاری کنیم.” گفت سن سولی نوروود (D-District 28).

لایحه اصلاح شده همچنین اضافه شدن قضات به سیستم دادگاه شهرستان هیندز را تا سال 2026 تمدید و گسترش می دهد و تعداد کل قضات شهرستان هیندز را به 9 نفر می رساند.

صلاحیت پلیس کاپیتول نیز افزایش می یابد و کل شهر جکسون را در کنار اداره پلیس جکسون (JPD) در بر می گیرد. شهر جکسون یک یادداشت تفاهم (MoU) با وزارت ایمنی عمومی در این مورد منعقد خواهد کرد.

نوروود گفت: «فکر نمی‌کنم حرکت رو به جلو در سطح شهر تا آنجا که می‌تواند کمک کند.»

سن گفت: “من می خواهم زبان تفاهم نامه بین اداره پلیس و پلیس کنگره را تغییر دهم. من واقعاً می خواهم بخش کلانتر را به عنوان یکی از امضا کنندگان این تفاهم نامه بگنجانم، احتمالاً باید تغییراتی در آن انجام شود.” . جان هورن (D-District 26).

این لایحه به شکل نهایی خود نزدیک نشده است و قانونگذاران شهرستان هیندز با ادامه این روند، ذهن خود را باز نگه می دارند.

سناتور گفت: این محصول نهایی نیست. هیلمن فریزر (D-District 27).

انتظار می رود که این لایحه به کنفرانس گذاشته شود زیرا سنا آماده تصویب لایحه ای است که به شدت متفاوت از آنچه در مجلس تصویب شده است.

[ad_2]

Leave a reply