لاتاری می سی سی پی ارتقاء پلی آف NASCAR-Powerball را اعلام کرد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – قرعه کشی می سی سی پی در طول فصل NASCAR در مجموع 50,000 دلار به لاتاری می سی سی پی اینسایدرها در شش قرعه کشی اهدا می کند. همچنین فرصتی وجود خواهد داشت که در آخر هفته مسابقات قهرمانی NASCAR، 3 تا 5 نوامبر، به صورت زنده از Phoenix Raceway پخش شده و به طور بالقوه جایزه 1 میلیون دلاری را دریافت کنید.

به عنوان بخشی از مشارکت رسمی جدید بین NASCAR و Powerball، بخش لاتاری می سی سی پی از تبلیغات در 12 آوریل آغاز می شود و اولین قرعه کشی در 26 آوریل آغاز می شود. آخرین قرعه کشی 5 جولای است.

در مجموع بیست برنده از طریق شش نقاشی انتخاب خواهند شد و هر کدام 2500 دلار دریافت خواهند کرد. این برندگان به جمع ملی پوشان نیمه نهایی پاوربال خواهند پیوست.

16 نفر نیمه نهایی از استخر ملی قرعه کشی می شوند و از هر قرعه کشی بیش از یک نیمه نهایی به جلو نمی رود. 16 نامزد نیمه نهایی در جریان مسابقات Coke Zero Sugar 400 در دیتونا بین المللی Speedway در 26 اوت معرفی خواهند شد.

نیمه نهایی ها در یک سری قرعه کشی مصادف با دور حذفی پلی آف نسکار به مصاف یکدیگر خواهند رفت. چهار فینالیست برای برنده شدن در یک سفر VIP به مسابقات قهرمانی سری جام نسکار در آخر هفته در فینیکس ریس وی انتخاب خواهند شد و یک فینالیست برنده 1 میلیون دلار در قرعه کشی پخش زنده مسابقات قهرمانی سری جام نسکار در 5 نوامبر 2023 خواهد شد.

برای برنده شدن نیازی به خرید نیست. برای دریافت لینک فرم ورود برای هر قرعه کشی، بازیکنان باید یک خودی لاتاری می سی سی پی باشند.

تمامی برندگان به صورت تصادفی انتخاب خواهند شد. هر شرکت کننده برنده پلی آف NASCAR-Powerball از طریق پست ثبت شده مطلع خواهد شد. یک محدودیت برای هر بازیکن وجود خواهد داشت. بازیکنانی که چندین ورودی داشته باشند محروم خواهند شد.

اینجا را کلیک کنید برای قوانین کامل و اینجا را برای ثبت نام به می سی سی پی خودی قرعه کشی.

[ad_2]

Leave a reply