قوانین اسلحه می سی سی پی پس از حکم دادگاه عالی بدون تغییر باقی ماند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – یکی از تصمیمات اخیر دادگاه عالی ایالات متحده روز پنجشنبه منتشر شد. دادگاه قانون ایالت نیویورک را که کسب مجوز برای حمل اسلحه در خارج از خانه را دشوار می کرد، لغو کرد.

این تصمیم به عنوان یک گسترش عمده در حقوق اسلحه است و به افراد بیشتری اجازه می دهد تا به طور قانونی در خارج از خانه خود سلاح گرم حمل کنند.

تصمیم دادگاه همچنین پس از برخی از مرگبارترین تیراندازی های دسته جمعی در کشور صادر شد. در حالی که این تصمیم مورد استقبال طرفداران کنترل اسلحه قرار نگرفت، اقدامات کنترل اسلحه در سطح ایالت می تواند دست نخورده باقی بماند.

مت استفی، استاد حقوق در کالج می سی سی پی توضیح داد: «قوانینی که انگشت نگاری و بررسی سوابق و بررسی سوابق سلامت روان و موارد مشابه را ارائه می دهند، باید در حال حاضر مطابق قانون اساسی باقی بمانند.

“دیوان عالی آنچه را که می سی سی پی همیشه می دانسته به رسمیت شناخته است: اینکه افراد حق دارند برای دفاع از خود در خارج از خانه اسلحه حمل کنند. این یک پیروزی بزرگ برای متمم دوم و حفظ حقوق قانون اساسی ما است!” دولت تیت ریوز (R-Miss.) در توییتر گفت.

در حالی که این تصمیم بر قوانین ایالتی اسلحه برای بیش از یک چهارم جمعیت ایالات متحده تأثیر می گذارد، قوانین اسلحه می سی سی پی بدون تغییر باقی می ماند.



[ad_2]

Leave a reply