قتل آمازون جرقه بحث قانون پرچم قرمز را برانگیخت

[ad_1]

ممفیس، تن. – خانواده آبنوس کراکت پس از کشته شدن او در خارج از محل کارش در هفته گذشته در شمال می سی سی پی، دچار سردرگمی شده اند.

آبنوس کروکت (عکس فیسبوک) و کوری بروئر (عکس پلیس هورن لیک)

افسران گفتند کروکت توسط کوری بروئر کشته شد که خانواده او را دوست پسر سابقش خطاب کردند. اداره تحقیقات تنسی (TBI) گفت بروئر که پس از مرگش متواری بود، بعداً توسط افسران در تیراندازی در تنسی کشته شد.

خانواده کروکت این مرد 44 ساله را نوری دوست داشتنی نامیدند.

لری، برادر کروکت، می‌گوید: «احساس می‌کردم چنین چیزی ممکن است اتفاق بیفتد، اما فکر نمی‌کردم که چنین شود.

WREG سوابق دادگاهی را به دست آورد که نشان می داد کروکت یک حکم عدم تماس علیه او داشته است. بروئر که درست یک روز قبل از مرگش خدمت می کرد، دستور داده شد که در طول مدت سفارش هیچ سلاحی در اختیار نداشته باشد و از خانه و کار کروکت دور بماند.

جولیا وبر از مرکز حقوقی گیفوردز، سازمانی برای جلوگیری از خشونت اسلحه، گفت این حادثه بسیار نگران کننده است.

وبر گفت: «وقتی این اتفاق می‌افتد بسیار نگران‌کننده است، به‌ویژه وقتی می‌بینیم که یک قربانی خشونت خانگی به دنبال دستور عدم تماس بوده و به او اعطا می‌شود و همانطور که ما به این دستورات اشاره می‌کنیم، ممنوعیت سلاح گرم بود».

پس از تیراندازی های اخیر در سراسر کشور، بحث های جدیدی در مورد قوانین پرچم قرمز وجود دارد. Everytown Research and Policy گفت 19 ایالت دارای “حکم حفاظت از خطر شدید” یا سیاست های پرچم قرمز هستند.

تنسی، می سی سی پی و آرکانزاس شامل نمی شوند.

این قوانین به خانواده یا مجریان قانون اجازه می دهد تا در صورتی که دادگاه آنها را برای خود یا دیگران خطرناک تشخیص دهد، از دادگاه درخواست کند تا دسترسی افراد به سلاح گرم را محدود کند.

وبر گفت: “قوانین پرچم قرمز فقط بر ممنوعیت اسلحه و مهمات تمرکز دارند.” “بنابراین آنها از یک حزب محافظت شده، خدمات، یا انواع دیگر سفارشات نام نمی برند. آنها فقط بر حذف سلاح گرم تمرکز می کنند.”

برخی از مخالفان دستورات حفاظت از خطر شدید معتقدند که آنها حقوق متمم دوم را نقض می کنند.

وبر گفت: «آنچه برای آن ممنوعیت‌های خشونت خانگی و قوانین به اصطلاح پرچم قرمز مهم است، اجرای آن است. بنابراین وقتی کسی ممنوع الخروج می شود، صرف نظر از اینکه تحت چه سفارشی است یا از چه دری عبور می کند، باید مطمئن شویم که اگر سلاح گرم داشته باشد، آن را رها می کند، در بازه زمانی مورد نیاز آن را رها می کند و از خرید آن منع می شود. سلاح گرم جدید.»

[ad_2]

Leave a reply