قبل از کالج GameDay در جکسون چه باید بدانید

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – با وجود ترافیک سنگینی که برای بازی فوتبال شنبه دانشگاه ایالتی جکسون (JSU) پیش بینی می شود، رهبران ویزیت جکسون از شما می خواهند که آماده باشید.

ویزیت جکسون و آکادمی ورزشی هنک آرون مجدداً برای ارائه پارکینگ و سرویس شاتل در روز بازی برای بازی بین JSU و دانشگاه جنوبی، در روز شنبه، 29 اکتبر، در استادیوم یادبود سربازان می سی سی پی، شریک شدند.

شروع برای ساعت 1:00 بعد از ظهر برنامه ریزی شده است JSU همچنین برای اولین بار در روز شنبه میزبان “College GameDay” ESPN خواهد بود.

برای دسترسی به سرویس رفت و برگشت رایگان از ساعت 10:00 صبح تا 7:00 بعد از ظهر از استادیوم اسمیت ویلز، واقع در 1200 Lakeland Drive، هزینه پارکینگ 20 دلاری لازم است. کارت های نقدی و اعتباری فقط پذیرفته می شوند. پول نقد پذیرفته نخواهد شد.

Visit Jackson همچنین با کلیسای Fondren واقع در 3327 Old Canton Road، Jackson و همچنین Fondren Presbyterian Church واقع در 3220 Old Canton Rd همکاری کرده است تا پارکینگ ارائه دهد. هزینه 20 دلار است. لات ها قرار است در ساعت 10 صبح باز شوند و کارت های اعتباری و نقدی تشویق می شوند.

تحویل و تحویل شاتل در نزدیکی دروازه 4-B در The Vet خواهد بود. اولین شاتل ساعت 10 صبح و آخرین شاتل ساعت 6:30 بعد از ظهر The Vet حرکت می کند.

شاتل ها هر 45 دقیقه تا 1 ساعت با یک اسکورت اجرا می شوند، بسته به ترافیک در طول بازی با یک استراحت کوتاه در ابتدای کوارتر سوم، قبل از اینکه شاتل ها شروع به انتقال طرفداران به اسمیت ویلز کنند.

[ad_2]

Leave a reply