قانونگذاران می سی سی پی می توانند مجدداً در مورد کاهش مالیات در سال 2023 بحث کنند

[ad_1]

جکسون، خانم (AP) – قانونگذاران می سی سی پی روز سه شنبه به کاپیتول باز می گردند و جلسه سه ماهه آنها می تواند تحت سلطه بحث در مورد مالیات باشد.

این آخرین سال یک دوره چهار ساله است. انتظار می‌رود اکثر اعضای مجلس و سنا تحت کنترل جمهوری‌خواهان به دنبال انتخاب مجدد باشند، اما فیلیپ گان، رئیس جمهوری‌خواه مجلس، ماه‌ها پیش اعلام کرد که این آخرین سال ریاست‌جمهوری او خواهد بود.

در طول جلسه 2022، قانونگذاران تصویب کردند و فرماندار جمهوری خواه. تیت ریوز طرحی را برای کاهش مالیات بر درآمد ایالتی طی چهار سال امضا کرد – بزرگترین کاهش مالیات ایالت تا کنون. این کاهش از امسال شروع می شود.

گان می‌گوید که از قانون‌گذاران می‌خواهد امسال کار حذف مالیات بر درآمد را به پایان برسانند. او به برآورد بودجه ای اشاره می کند که نشان می دهد می سی سی پی مازاد حدود 1 میلیون دلار دارد.

گان در ماه دسامبر به خبرنگاران گفت: «زمان آن رسیده که بخشی از آن را به شهروندان برگردانیم. «پول متعلق به مردم است. هر ذره پولی که داریم پول مردم است. و با توجه به هزینه‌های تورمی که پول بیشتری را می‌طلبد، زمان آن رسیده است که مقداری از آن را پس بگیرید.»

ستوان جمهوری خواه دولت دلبرت هوزمن در مصاحبه جداگانه پیش از جلسه گفت که برنامه متفاوتی برای مالیات دارد. او می خواهد به افرادی که مالیات بر درآمد ایالتی پرداخت کرده اند با هزینه حدود 270 میلیون دلار تخفیف بدهد. این امر مالیات بر درآمد را برای همیشه پاک نمی کند.

هوزمن گفت: “اگر یک دلار پرداخت کنید، یک دلار پس می گیرید.” «اگر 200 دلار پرداخت کنید، 200 دلار پس می گیرید، تا زمانی که پولتان تمام شود. بنابراین اگر 400 دلار بپردازید، 400 دلار پس می گیرید. و در برهه‌ای از زمان، که فکر می‌کنم حدود 500 دلار یا بیشتر است، این حداکثر زمانی است که از پایین شروع کنیم و به همه دلارها را پس بدهیم.»

موضوعات دیگر برای جلسه 2023:

پوشش پزشکی پس از زایمان

حامیان خانواده های کم درآمد از قانونگذاران می خواهند که پوشش Medicaid را تا یک سال کامل پس از زایمان یک زن تمدید کنند و می گویند این پوشش می تواند به مادران در ایالتی کمک کند که میزان مرگ و میر مادران زیاد است.

کارشناسان گفته اند که توسعه از دو ماه به 12 ماه حدود 7 میلیون دلار در سال هزینه دارد. افسر بهداشت فعلی و سابق و سایر پزشکان به نفع اجازه دادن به پوشش Medicaid پس از زایمان به مدت یک سال صحبت کرده اند.

سنای می سی سی پی قبلا به تمدید پوشش پس از زایمان رای داده بود و هوسمن گفت که همچنان از تمدید آن حمایت می کند.

گان یک پیشنهاد تمدید پس از زایمان را در سال 2002 کشت. او گفت که تنها در صورتی از پوشش طولانی مدت حمایت خواهد کرد که رهبران بخش مدیکید آن را توصیه کنند – و آنها آن را انجام نداده اند.

گان گفت: «من مزیتی برای انجام کارهای پس از زایمان نمی بینم. آنها با من تماس نگرفتند و به من نگفتند که در این مورد اشتباه می کنم.

بیمارستان های روستایی

چندین بیمارستان با مشکلات مالی شدیدی روبرو هستند، از جمله بیمارستان Greenwood Leflore که ماه ها پیش واحد کار و زایمان خود را تعطیل کرد زیرا نمی توانست دستمزد رقابتی را پرداخت کند.

قانونگذاران برنامه روشنی برای چگونگی تثبیت وضعیت ارائه نکرده اند. می سی سی پی یکی از 11 ایالتی است که Medicaid را به افراد فقیر شاغل گسترش نداده است – افرادی که مشاغل آنها پوشش بیمه درمانی خصوصی را ارائه نمی دهد. رهبران جمهوری‌خواه در می‌سی‌سی‌پی می‌گویند که همچنان با توسعه این کشور مخالف هستند، اگرچه تخمین زده می‌شود که سالانه یک میلیارد دلار برای این ایالت به ارمغان بیاورد.

تحصیلات

هوزمن گفت که قانونگذاران می‌توانند محدودیت‌های ایالتی را کاهش دهند تا به مدارس بیشتری اجازه دهند برنامه‌های تحصیلی را در طول سال دنبال کنند، با تعطیلات تابستانی کوتاه‌تر اما استراحت‌های مکرر در طول سال.

او گفت که قانون‌گذاران همچنین می‌توانند از طریق مشارکت‌های یادگیری اولیه پول بیشتری را در برنامه‌های پیش دبستانی بگذارند.

در طول جلسه 2022، قانونگذاران تصویب کردند و فرماندار بزرگترین افزایش حقوق معلمان می سی سی پی در یک نسل را امضا کرد. بحث کمی در مورد تلاش برای افزایش مجدد معلمان در سال جاری وجود دارد. قانونی که از اول ژوئیه اجرایی شد، به معلمان به طور متوسط ​​حدود 5100 دلار افزایش داد – جهشی بیش از 10٪ در حقوق. دستیاران آموزشی طی دو سال 2000 دلار افزایش دریافت می کنند.

هوسمن گفت: “فرماندار منتخب آرکانزاس از این واقعیت که او باید شروع به تربیت معلمان خود کند تا از آمدن آنها به اینجا جلوگیری کند، من را ناراحت کرده است.”

ابتکارات

گان و هوسمن می گویند که رهبران مجلس نمایندگان و سنا در مورد احیای روند ابتکاری صحبت می کنند که به مردم اجازه می دهد برای قرار دادن مسائل در صندوق رای سراسری دادخواست بدهند. آنها باید اختلاف نظر در مورد تعداد امضاهای مورد نیاز را حل کنند.

در ماه مه 2021، حکم دادگاه عالی می سی سی پی روند ابتکاری قبلی را با یافتن قدیمی بودن آن از بین برد.

هنگامی که این روند در دهه 1990 به قانون اساسی می سی سی پی اضافه شد، درخواست کنندگانی را که تلاش می کردند هر گونه ابتکاری را در برگه رای به دست آورند، ملزم می شد تا یک پنجم امضاها را از هر ناحیه کنگره جمع آوری کنند. در آن زمان که نوشته شد، می سی سی پی دارای پنج منطقه کنگره بود. اما پس از سرشماری سال 2000، ایالت به چهار منطقه کاهش یافت و زبانی که با فرآیند ابتکار سروکار داشت هرگز به روز نشد.

[ad_2]

Leave a reply