قانونگذاران می سی سی پی مشوق هایی برای کارخانه آلومینیوم دارند

[ad_1]

جکسون، خانم (AP) – قانونگذاران می سی سی پی روز چهارشنبه در یک جلسه ویژه برای بررسی حدود 247 میلیون دلار مشوق های دولتی برای کارخانه آلومینیوم که می تواند 1000 شغل را در بخش شمالی این ایالت ایجاد کند، گرد هم آمدند.

فرماندار جمهوری خواه تیت ریوز از ذکر نام شرکت خودداری کرده و گفته است که قرارداد عدم افشای اطلاعات را امضا کرده است. او روز سه شنبه در یک کنفرانس خبری گفت که این شرکت بزرگ است و “سابقه طولانی موفقیت دارد.” رهبران قانونگذاری نیز تا زمانی که معامله کامل نشود از نام شرکت خودداری کرده اند.

وب سایت وزیر امور خارجه می سی سی پی شرکتی به نام Aluminium Dynamics LLC را نشان می دهد که در اکتبر در ایالت ثبت شده است. 26. یکی از افسران این شرکت، ریچارد پوینسات است که طبق صفحه لینکدین وی، معاون و خزانه دار شرکت استیل داینامیکس بوده است. ثبت نام در دفتر وزیر امور خارجه نشان می دهد که Aluminium Dynamics LLC همان آدرس خیابانی در فورت وین، ایندیانا را دارد که Steel Dynamics Inc. نیز نامیده می شود.

شرکت استیل داینامیکس در حال حاضر صاحب یک کارخانه فولاد در نزدیکی کلمبوس، می سی سی پی است. این شرکت در یک انتشار خبری در ماه ژوئیه اعلام کرد که قصد دارد یک کارخانه آلومینیوم در جنوب شرقی ایالات متحده توسعه دهد، “تا حد زیادی بر اساس افزایش تقاضا از سوی صنایع خودروسازی و قوطی های نوشیدنی پایدار.”

آسوشیتدپرس روز چهارشنبه یک پیام تلفنی برای سخنگوی استیل داینامیکس، تریشیا میرز، با سؤالاتی در مورد اینکه آیا این شرکت در نظر دارد کارخانه آلومینیوم در می سی سی پی ایجاد کند، ارسال کرد. او بلافاصله پاسخ نداد.

AP نتوانست وب سایتی برای یک شرکت مستقر در می سی سی پی به نام Aluminium Dynamics پیدا کند و ثبت نام در وزیر امور خارجه شامل شماره تلفن این شرکت نمی شد.

فرمانداران می سی سی پی اغلب زمان بندی های سریعی برای ارائه بسته های تشویقی از طریق قوه مقننه برای پروژه های بزرگ توسعه اقتصادی دارند، و برای آنها غیرعادی نیست که سعی کنند نام شرکت ها را تا زمان تکمیل معاملات مخفی نگه دارند.

ریوز روز دوشنبه اعلام کرد که جلسه ویژه را برای شروع دو روز بعد فرا می خواند. وی در بیانیه‌ای اعلام کرد که این پروژه شامل «تأسیسات تولید آلومینیوم تخت نورد، تأسیسات تولید بیو کربن و برخی دیگر از تأسیسات صنعتی است. این امکانات در منطقه مثلث طلایی، که کلمبوس، استارکویل و وست پوینت را در بر می گیرد و در نزدیکی مرز آلاباما قرار دارد، خواهد بود.

فقط فرماندار می تواند یک جلسه ویژه تشکیل دهد و برخی از قانونگذاران این سوال را مطرح کردند که چرا ریوز جلساتی را برای رسیدگی به مسائل دیگر از جمله تامین مالی سیستم آب مشکل دار جکسون تشکیل نداده است.

می سی سی پی به توسعه اقتصادی نیاز دارد. با این حال، ما جلسه خاصی در مورد بحران آب یا تعطیلی بیمارستان ها در سراسر ایالت نداریم.نماینده دموکرات زکیه سامرزجکسون در توییتر نوشت. مردم می سی سی پی نیز به این خدمات اولیه نیاز دارند.

ریوز گفت که میانگین حقوق در کارخانه آلومینیوم 93000 دلار خواهد بود که بسیار بیشتر از میانگین دستمزد برای مشاغل در یکی از فقیرترین ایالت های ایالات متحده است.

ریوز روز سه شنبه گفت که بسته تشویقی پیشنهادی شامل 155 میلیون دلار کمک مستقیم، حدود 25 میلیون دلار برای جاده های داخل و اطراف محل پروژه، پول برای کمک به خرید زمین و تخفیف مالیات بر درآمد است.

فرماندار گفت که شرکت 2.5 میلیارد دلار هزینه خواهد کرد که بزرگترین سرمایه گذاری اولیه تا به امروز برای شرکتی است که به دنبال مشوق های دولتی برای استقرار در می سی سی پی است.

رکورد قبلی در سال 2016 بود، زمانی که Continental Tire سرمایه گذاری 1.45 میلیارد دلاری برای ساخت یک کارخانه تولیدی در مرکز می سی سی پی را اعلام کرد. این شرکت آلمانی وعده ایجاد 2500 شغل با میانگین حقوق حدود 40000 دلار در سال را داده است.

در طول یک جلسه ویژه در سال 2016، قانونگذاران 263 میلیون دلار وام برای کانتیننتال را تصویب کردند، از جمله 20 میلیون دلار که باید توسط Hinds County بازپرداخت شود. با سایر معافیت‌های مالیاتی و کمک‌ها، آسوشیتدپرس تخمین زد که ارزش تمام مشوق‌های کانتیننتال از 600 میلیون دلار فراتر خواهد رفت. کارخانه کانتیننتال در سال 2019 افتتاح شد.

ریوز گفت گفتگوها در مورد پروژه جدید کمتر از چهار ماه پیش آغاز شد.

او گفت که اگر شرکت به وعده هایش عمل نکند، دولت مفاد “تهاجمی” برای بازیابی سرمایه گذاری خود خواهد داشت. جمهوری خواهان مجلس و سنا می سی سی پی را کنترل می کنند. ریوز گفت که امیدوار است اعضای هر دو حزب از این پروژه حمایت کنند.



[ad_2]

Leave a reply