قانونگذاران می سی سی پی در مورد مداخله در دوران کودکی جلسه استماع برگزار می کنند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – قانونگذاران می سی سی پی آخرین جلسات استماع در گروه مطالعات سنا در مورد زنان، کودکان و خانواده ها را به پایان رساندند.

روز چهارشنبه، سناتورها از متخصصان اطفال و استادان درباره نحوه مراقبت بهتر ایالت از طریق مداخله زودهنگام از کودکان شنیدند. مداخله زودهنگام فرآیند شناسایی و رفع تأخیرهای رشدی در کودکان است.

خدمات شامل گفتار درمانی، فیزیوتراپی و سایر گزینه های درمانی است. سرمایه گذاری در مراقبت های رشدی نه تنها به معنای کودکان سالم تر است، بلکه می تواند به معنای اقتصاد سالم تر نیز باشد.

دکتر دکتر می‌گوید: «من فکر می‌کنم آنچه از شنیده‌ها به دست آمد این است که سرمایه‌گذاری زودهنگام روی فرزندان ما سلامت مادام‌العمر را ارتقا می‌دهد و برای اقتصاد ما مهم خواهد بود.» آنیتا هندرسون، متخصص اطفال در کلینیک هاتسبورگ. “اگر ما آن پول را زود بگذاریم، اگر آن بچه ها را زودتر بگیریم، می توانیم اقتصاد می سی سی پی، وضعیت سلامتی خود و خانواده هایمان را بهبود ببخشیم.”

در حال حاضر تنها 1592 کودک در سراسر ایالت تحت مراقبت مداخله زودهنگام قرار دارند. با توجه به اینکه سالانه 5000 کودک دیگر در نتیجه ممنوعیت سقط جنین در ایالت می سی سی پی متولد می شوند، مراقبت از کودکان در اولویت بالایی قبل از جلسه قانونگذاری 2023 قرار می گیرد.

[ad_2]

Leave a reply