قاضی فدرال دوباره درخواست شهرستان هیندز برای پایان دادن به نظارت بر زندان شهرستان را رد کرد

[ad_1]

برای دومین بار امسال، مقامات کانتی هیندز از یک قاضی فدرال خواسته اند که نظارت دادگاه بر زندان شهرستان را کاهش دهد یا به آن پایان دهد و درخواست آنها رد شده است.

کارلتون ریوز، قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده، درخواست شهرستان برای توقف دستور جدید خود را رد کرد – نسخه کوچک شده ای از حکم رضایت بخش از سال 2016، طبق اسناد ثبت شده در ناحیه جنوبی می سی سی پی.

او گفت خشونت و نقض قانون اساسی در زندان “جاری و جاری” است. ریوز همچنین به گزارش اخیر ناظر دادگاه اشاره کرد که نشان می دهد شهرستان قصد ندارد از دستور دستور یا فرمان رضایت قبلی پیروی کند.

ریوز در سپتامبر نوشت: «همانطور که ایالات متحده به درستی بیان کرد، دادگاه در حال «روشن شدن گاز» است. 2 سفارش “بیشتر نه.”

او گفت که ادامه تلاش‌های اصلاحی منجر به درگیری‌ها، تاخیر و آسیب جدی به افراد بازداشت‌شده در زندان خواهد شد.

ریوز این حکم را در آوریل در پاسخ به درخواست کانتی مبنی بر اصلاح حکم رضایت در ژانویه و پس از هفته ها جلسات استماع در ماه های فوریه و مارس اعمال کرد. در طول جلسات، وکلای شهرستان استدلال کردند که حکم رضایت بیش از حد خواسته شده و مانع پیشرفت می شود.

اما ماه‌ها بعد، همان وکلای دادگستری استدلال کرده‌اند که دستور جدید طبق اسناد دادگاه «عملیات روزمره (زندان) را به صورت خرد مدیریت می‌کند و هزینه بالایی دارد».

این شهرستان در ماه ژوئیه درخواستی مبنی بر توقف صدور حکم را در انتظار تجدیدنظرخواهی به دادگاه تجدیدنظر ناحیه پنجم ارائه کرد.

ریوز گفت بر اساس دستور جدید، شهرستان نسبت به دستور قبلی کنترل بیشتری بر زندان دارد. او گفت، اما شهرستان هنوز باید نقض قانون اساسی را اصلاح کند و حداقل استانداردها را رعایت کند.

در ماه ژوئیه، ریوز تشخیص داد که دریافتی فدرال تنها راه برای تطبیق زندان شهرستان هیندز و رسیدگی به تعدادی از مسائل است.

این شهرستان در طول جلسات دادرسی اوایل سال و در پرونده های اخیر دادگاه، از دریافتی خود عقب نشینی کرد.

ریوز قرار است تا نوامبر یک گیرنده را تعیین کند. 1 و از بین سه نامزد پیشنهادی وزارت دادگستری ایالات متحده انتخاب کنید.

استان و وزارت دادگستری هر کدام نوع وظایف و مسئولیت‌هایی را که گیرنده باید داشته باشد مشخص کرده‌اند، اما طبق اسناد دادگاه هنوز تعادلی بین تعیین محدودیت‌ها و دادن اتاق به گیرنده برای انجام کارشان پیدا نکرده‌اند.

ریوز در سپتامبر خود نوشت: «شهرستان از زمانی که این اقدام بیش از شش سال پیش آغاز شد، فقدان فوریت و صلاحیت آشکاری نشان داده است، و هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که اگر به حال خود رها شود، وضعیت به زودی تغییر خواهد کرد.» 2 حکم انکار تعلیق دستور.

وی نوشت: «بازداشت‌شدگان که بار دیگر افرادی هستند که گمان می‌رود بی‌گناه هستند، همچنان متحمل صدمات اساسی خواهند شد مگر اینکه شهرستان پاسخگو باشد.»

این مقاله برای اولین بار در می سی سی پی امروز ظاهر شد و در اینجا با مجوز Creative Commons بازنشر شد.

[ad_2]

Leave a reply