قاضی فدرال دستور منع پلیس لکسینگتون را رد کرد

[ad_1]

یک قاضی فدرال دستور منع موقت را با هدف جلوگیری از نقض حقوق قانون اساسی ساکنان سیاه پوست توسط اداره پلیس می سی سی پی و اعمال خشونت آمیز علیه آنها رد کرده است.

تام لی، قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده، دستور منع تعقیب و معافیت قضایی را علیه اداره پلیس لکسینگتون، که موضوع شکایتی بود که ماه گذشته توسط سازمان حقوق مدنی JULIAN و پروژه پاسخگویی پلیس ملی ارائه شده بود، رد کرد.

لی نوشت که به تصویر کشیدن تاکتیک‌ها و آسیب‌های پلیس لکسینگتون علیه شهروندان سیاه‌پوست نگران‌کننده است، اما یادداشت شاکی اساساً از ادعاها و ادعاهایی ساخته شده است که با شواهد پشتیبانی نمی‌شوند.

او نوشت: «متاسفانه فهرست ادعاهای بدون پشتوانه آنها طولانی است، اما با این وجود ارزش تفصیل دارد، زیرا با تفکیک و کنار گذاشتن آنها از بررسی، تصویر تا حدودی واضح‌تر می‌شود و راحت‌تر می‌توان دریافت که معافیت دستوری غیرقابل توجیه است.»

این شکایت در ناحیه جنوبی می سی سی پی توسط پنج نفر از ساکنان بلک لکسینگتون علیه سام دابینز، رئیس پلیس سابق تنظیم شد. چارلز هندرسون، رئیس پلیس موقت؛ اداره پلیس لکسینگتون و شهر لکسینگتون.

شاکیان ادعا می کنند که پلیس لکسینگتون در آزار و اذیت نژادی و تلافی جویانه علیه آنها و ساکنان سیاه پوست، از جمله جستجوها و مصادره های غیرقانونی، دستگیری های دروغین، و زور بیش از حد، که اصلاحیه های اول، چهارم و چهاردهم را نقض می کند، شرکت کرده است. شاکیان گفتند که هندرسون رسم نحوه برخورد پلیس لکسینگتون با ساکنان سیاه پوست را که توسط دابینز آغاز شده بود، حفظ کرده است، و به همین دلیل است که بر اساس سوابق دادگاه به معافیت دستوری نیاز است.

لکسینگتون حدود 1800 نفر جمعیت دارد و 86٪ سیاه پوست هستند.

لی در دستور خود 23 ادعایی را که به گفته او فاقد شواهد است، فهرست کرده و تجزیه می کند، از جمله اینکه دابینز پس از اخراج خود به گشت زنی در لکسینگتون ادامه می دهد، موارد متعدد اعمال زور بیش از حد در هنگام دستگیری یا تعامل با ساکنان و اینکه ساکنان سیاه پوست از صحبت با وکیل هراس داشته اند. یا فعالان به دلیل ترس از انتقام.

تراکتی که از مردم می خواهد در دادگاهی در رابطه با سام دابینز رئیس پلیس سابق لکسینگتون شرکت کنند. مالک شباز، وکیل دادگستری، به همراه وکلای سیاه پوست برای عدالت در واشنگتن، دی سی (مرکز) و پریسیلا استرلینگ، این درخواست را طی یک کنفرانس مطبوعاتی که در اداره پلیس لکسینگتون، دوشنبه، آگوست، برگزار شد، مطرح کرد. 29، 2022.

دابینز که سفیدپوست است، در ژوئیه 2021 به عنوان رئیس پلیس منصوب شد. شاکیان ادعا کردند که او یک عمل اداره را برای نقض حقوق قانونی شهروندان سیاه پوست رهبری می کرد.

در تیرماه سال جاری، یک ضبط صوتی دابینز را با استفاده از توهین نژادی و اظهارات همجنسگرا هراسی منتشر کرد. او همچنین از کشتن مردم در حین نیروی انتظامی و تیراندازی چند بار به یک نفر صحبت کرد.

در نتیجه، هیئت رئیسه با رای 3-2 دابینز را اخراج کرد. هندرسون به عنوان رئیس موقت منصوب شد.

قاضی نوشت: همچنین ادعاهای بدون پشتوانه ای در مورد دولت شهرداری لکسینگتون وجود دارد: این که چگونه شهر تخلفات مداوم پلیس را تأیید کرده است و چگونه اعضای هیئت مدیره مردم سیاهپوست را مورد آزار و اذیت و انتقام قرار دادند.

لی همچنین دستور منع موقت را رد کرد زیرا شاکیان نتوانستند این احتمال را نشان دهند که بتوانند نقض حقوق مدنی را ثابت کنند.

در مورد دستگیری‌های غیرقانونی، او چندین مورد از دستگیری‌هایی را که شاکیان تجربه کرده‌اند بررسی کرد و متوجه شد که پلیس لکسینگتون دلایل احتمالی برای انجام آنها داشته است.

«حتی اگر دادگاه برای مقاصد فعلی فرض کند که هیچ دلیل محتملی برای دستگیری ها وجود نداشته است و همچنین فرض کند که دستگیری ها با استفاده غیرمنطقی از زور صورت گرفته است، دادگاه باز هم متوجه می شود که شاکیان احتمال اثبات سیاست رسمی را نشان نداده اند. لی نوشت: یا افراد را بدون دلیل احتمالی یا با اعمال زور بیش از حد دستگیر می کنند.

در اواخر حکم، لی خاطرنشان می کند که بیشتر شکایات شاکیان تحت رهبری دابینز اتفاق افتاده است. ویلی مارس، کلانتر شهرستان هلمز، در شهادت دادگاه گفت که پلیس لکسینگتون بهبود یافته و تماس‌هایی که از ساکنان درباره پلیس دریافت می‌کند پس از اخراج دابینز کاهش یافته است.

قبل از صدور حکم قاضی، متهمان به این شکایت پاسخ دادند و اکثر اتهامات را رد کردند. دابینز چندین بار در رابطه با اقداماتی که در حین خدمت در نیروی پلیس انجام داد، از مصونیت واجد شرایط استفاده کرد.

دابینز همچنین از دادگاه خواست که شکایت را رد کند، با توجه به سوابق دادگاه، حق وکالت، هزینه ها و هزینه های وکالت را به او اعطا کند.

این مقاله برای اولین بار در می سی سی پی امروز ظاهر شد و در اینجا با مجوز Creative Commons بازنشر شد.

[ad_2]

Leave a reply