فیلیپ گان، رئیس مجلس می سی سی پی، به دنبال انتخاب مجدد نخواهد بود

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – فیلیپ گان، رئیس مجلس می سی سی پی (منطقه 56) اعلام کرد که پس از اتمام دوره ریاست جمهوری خود به دنبال انتخاب مجدد نخواهد بود.

تجربه گان در مجلس قانونگذاری می سی سی پی در سال 2004 آغاز شد. در ژانویه 2012، او اولین سخنران مجلس نمایندگان جمهوریخواه می سی سی پی از زمان بازسازی شد.

خدمت به عنوان رئیس مجلس می سی سی پی یکی از بزرگترین افتخارات زندگی من بوده است. از مردم منطقه 56 که در 20 سال گذشته فرصت خدمت به آنها را به من دادند و از اعضای مجلس که 12 سال ریاست مجلس را به من سپرده اند نهایت تشکر را دارم.

من معتقدم که ما می سی سی پی را در جهت مثبتی حرکت داده ایم و به آنچه که با هم به دست آورده ایم افتخار می کنم و مشتاقانه منتظر جلسه سازنده دیگری در سال 2023 هستم.

با این اوصاف، من تصمیم گرفته ام که به دنبال انتخاب مجدد برای ناحیه مجلس 56 نباشم. پایان خدمت من به عنوان رئیس مجلس به این معنا نیست که فرصت های بعدی برای خدمت را ندارم. من کشورمان را دوست دارم و همیشه برای بهتر کردن آن تلاش خواهم کرد.

من معتقدم به زودی فرصتی برای من فراهم خواهد شد که به کشورمان خدمت کنم و زمانی که زمان آن فرا رسید، آماده خواهم بود.

هرزه. فیلیپ گان، رئیس مجلس می سی سی پی

گان امسال در فشار دادن قانونگذاران برای تصویب یکی از بزرگترین کاهش مالیات در تاریخ ایالت نقش اساسی داشت. براکت 4 درصدی مالیات بر درآمد طی چهار سال از سال 2023 حذف خواهد شد. در سه سال آینده، گروه 5 درصدی به 4 درصد کاهش خواهد یافت. گان و فرماندار جمهوری خواه تیت ریوز هر دو گفته اند که خواهان حذف کامل مالیات بر درآمد ایالتی هستند.

او همچنین از محدودیت های سقط جنین حمایت کرده است، از جمله قانون می سی سی پی در سال 2018 که اکثر سقط جنین ها را پس از 15 هفته بارداری ممنوع می کند. حامیان حقوق سقط جنین قانون را به چالش کشیدند، و دادگاه عالی ایالات متحده امسال از این پرونده برای لغو Roe v. وید، حکم تاریخی 1973 که حقوق سقط جنین را در سراسر کشور ایجاد کرد.

گان در زمان عضویت در مجلس قانونگذاری می سی سی پی در کمیته های متعددی از جمله تدوین، تجدید نظر و انتشار، کمیته بودجه قانونی، مدیریت و قوانین خدمت کرده است.

پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان کلینتون، گان در دانشگاه بیلور و دانشگاه می سی سی پی، دانشکده حقوق تحصیل کرد.

رای دهندگان می سی سی پی در سال آینده یک فرماندار، معاون فرماندار و شش مقام دیگر در سراسر ایالت، به علاوه کمیسران حمل و نقل و کمیسران خدمات عمومی از مناطق شمالی، مرکزی و جنوبی را انتخاب خواهند کرد. همه 174 کرسی قانونگذاری نیز در رای گیری خواهند بود.

آسوشیتدپرس در این گزارش مشارکت داشته است.

[ad_2]

Leave a reply