فرودگاه جکسون کمترین تأخیرها را پیش از انجماد دارد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – انتظار می رود بیش از 110 میلیون نفر برای تعطیلات به سفر بروند و پنجشنبه را به یکی از شلوغ ترین روزهای سفر در سال تبدیل کند.

آب و هوا می تواند مانع برنامه های سفر تعطیلات شود. بسیاری از ایالات متحده در این آخر هفته زیر صفر خواهند بود. در حالی که ممکن است سفر در جکسون دشوار نباشد، صدها پرواز در سراسر کشور به دلیل برف لغو شده یا به تاخیر افتاده است.

با ادامه کاهش دما، انتظار می رود که لغو در طول روز بدتر شود. اگرچه در جکسون برف انتظار نمی رود، برخی از شلوغ ترین فرودگاه های این کشور در مسیر شرایط کولاک مانند قرار دارند.

“من در واقع کمی زود وارد شدم، بنابراین آنها دیروز برای بردن من آمدند و ما هیچ مشکلی نداشتیم. دخترم امروز وارد می شود و پروازش تقریباً 45 دقیقه تاخیر داشته است. او از غرب میانه و همسرم می آیند. شنبه می آید. ما نمی دانیم که در آنجا چه انتظاری داشته باشیم زیرا او از منطقه DC می آید، و قرار است همین بالا بد شود.”

تأخیر بسیار کمی در فرودگاه بین‌المللی جکسون مدگار وایلی اورس تاکنون وجود داشته است. اما مسافران ممکن است مشکلاتی را برای رسیدن به پایتخت یا مقصد بعدی خود از جکسون تجربه کنند.

[ad_2]

Leave a reply