فرماندار می گوید ایالت طرح بحران آب “واقعی” را از جکسون دریافت نکرده است

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – فرماندار تیت ریوز (R-Miss.) روز دوشنبه در مورد بحران آب جکسون به روز رسانی کرد.

به گفته فرماندار، فشار آب به مشتریان جکسون بازگشته است. او گفت که همه مخازن یا پر شده اند یا از روز دوشنبه دوباره پر می شوند.

تیم ها هنوز در حال تعمیر و نگهداری در تاسیسات تصفیه آب OB Curtis هستند. تیم‌ها برای مدتی در کارخانه فعال خواهند بود و انتظار می‌رود که در این کارخانه چالش‌هایی وجود داشته باشد.

در طول کنفرانس خبری، ریوز گفت که کار اساسی برای حفظ امکانات در کارخانه قبل از ورود دولت در هفته گذشته انجام نشده است. فرماندار همچنین گفت که ایالت هرگز یک طرح “واقعی” از شهر در مورد چگونگی تعمیر تاسیسات تصفیه آب OB Curtis به منظور تامین بودجه دریافت نکرده است.

جیم کریگ، معاون ارشد و مدیر وزارت بهداشت ایالتی می سی سی پی (MSDH)، مجدداً تاکید کرد که ممکن است با تعمیرات در کارخانه، وقفه هایی در سیستم ایجاد شود.

به گفته کریگ، فشار در کارخانه همچنان بهتر است. این نیروگاه صبح دوشنبه به PSI 80 رسید، در حالی که در آخر هفته به 90 PSI رسید.

کریگ گفت که خدمه در تلاش هستند تا قسمت غشایی کارخانه را قبل از ماه های زمستانی آینده زمستانی کنند.

آنها امیدوارند تا اواسط هفته آزمایش آب را آغاز کنند. شهر جکسون همچنان زیر یک اعلان آب جوش باقی می ماند.

ریوز گفت که در حال حاضر نیازی به یک جلسه ویژه در مورد بحران آب جکسون نمی بیند.

استفان مک کرانی، مدیر اجرایی آژانس مدیریت اضطراری می سی سی پی (MEMA)، اعلام کرد که با بهبود فشار آب در نیروگاه، سه سایت توزیع آب را تغییر خواهند داد.

سه مکان مدرسه دوشنبه 14 شهریور ساعت 18:30 با پیش بینی بازگشت دانش آموزان به کلاس درس در روز سه شنبه 15 شهریور تعطیل می شود.

مک کرانی گفت: «از آنجایی که فشار آب به شدت در تصفیه خانه آب بهبود می‌یابد، ما احساس راحتی می‌کنیم که سه تا از سایت‌های توزیع خود را ببندیم و در برخی از سایت‌های باقی‌مانده گسترش پیدا کنیم. “این چیز خوبیه. این بدان معناست که دانش آموزان می توانند به یادگیری بازگردند.”

تنها سایتی که گسترش نخواهد یافت، مکان پارک جاده دیویس است. آن عملیات در حداکثر ظرفیت است.

سایت های زیر در ساعت 18:30 روز دوشنبه بسته می شوند:

  • مدرسه راهنمایی توماس کاردوزو – 3180 McDowell RD Ext Jackson
  • مدرسه راهنمایی جکسون شمال غربی – بزرگراه 7020 49 جکسون
  • کالج هیندز جکسون – 3925 سانست درایو جکسون

بقیه سایت ها که تا اطلاع ثانوی همه روزه از ساعت 9 صبح الی 18:30 باز خواهند بود عبارتند از:

  • نمایشگاه ایالتی – 1207 می سی سی پی خیابان جکسون، ام اس
  • مرکز خرید مترو سنتر – 3645 بزرگراه 80 جکسون، ام اس
  • استادیوم اسمیت ویلز – 1200 Lakeland Dr. جکسون، ام اس
  • پارک جاده دیویس – جاده دیویس 2300 (بایرام)

هر سایتی به جز میدان نمایشگاه می سی سی پی نیز آب غیر آشامیدنی ارائه خواهد کرد. از ساکنان آسیب دیده درخواست می شود ظروف قابل مهر و موم را برای جمع آوری آب غیر شرب برای نیازهای بهداشتی مانند شستن لباس، شستشوی توالت، بهداشت شخصی و غیره به همراه داشته باشند.

مرکز تماس MEMA همه روزه از ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر برای همسایگان آسیب دیده از بحران آب باز است. شماره مرکز تماس 1-833-591-6362 است.

[ad_2]

Leave a reply