فرماندار می سی سی پی لایحه ممنوعیت درمان جوانان ترنس را امضا کرد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – روز سه شنبه، فرماندار تیت ریوز (R-Miss) لایحه ای را امضا کرد که رویه های تغییر جنسیت را برای شهروندان می سی سی پی زیر 18 سال ممنوع می کند.

لایحه مجلس 1125 همچنین بودجه عمومی یا کسر مالیات را برای رویه‌های انتقال جنسیت ممنوع می‌کند، رویه‌های اجرایی را برای هیئت صدور مجوز پزشکی ایالت می‌سی‌سی‌پی ایجاد می‌کند، و Medicaid را از پوشش مراقبت‌های انتقال جنسیتی در می‌سی‌سی‌پی منع می‌کند.

هفته گذشته، سناتورها با 33 رای موافق در برابر 15 رای موافق، HB 1125 را تصویب کردند. این لایحه در 19 ژانویه با 78 به 30 تصویب شد.

قانون جدید می سی سی پی بلافاصله اجرایی شد. ریوز در سال 2021 قانونی را امضا کرد تا ورزشکاران ترنسجندر را از رقابت در ورزش های دخترانه یا زنانه منع کند.

ریوز امسال برای انتخابات مجدد شرکت می کند و کمتر از دو هفته پس از اعتراض نوجوانان تراجنسیتی، خانواده های آنها و سایر حامیان آنها به این اقدام، لایحه می سی سی پی را امضا کرد.

راب هیل، مدیر ایالتی کمپین حقوق بشر می سی سی پی، این قانون را محکوم کرد.

هیل هفته گذشته در بیانیه ای گفت: «سیاستمدارانی که هیچ آموزش پزشکی ندارند، در حقوق ما به عنوان والدین دخالت می کنند و طوری رفتار می کنند که گویی می دانند چگونه بهتر از ما فرزندانمان را بزرگ کنند و از آنها حمایت کنند. «حمله به LGBTQ+ می سی سی پی هیچ مشکلی را حل نمی کند و زندگی را برای افراد شاغل در این ایالت آسان تر نمی کند. تنها کاری که انجام خواهد داد این است که کودکان تراجنسیتی را که در حال حاضر جزو آسیب پذیرترین دانش آموزان ما هستند، شیطان جلوه داده و از خود بیگانه کند.

آسوشیتدپرس در این گزارش مشارکت داشته است.

[ad_2]

Leave a reply