فرماندار می سی سی پی لایحه تمدید درمان پس از زایمان را امضا کرد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – روز پنجشنبه، 16 مارس، فرماندار تیت ریوز (R-Miss) لایحه 2212 سنا را امضا کرد که مراقبت پس از زایمان را از دو به 12 ماه برای مادران Medicaid در می سی سی پی افزایش می دهد.

“امروز در می سی سی پی، ما توجه خود را به توسعه بیشتر برنامه زندگی جدید خود و ارائه حمایت های مورد نیاز مادران و نوزادان معطوف کردیم. همانطور که قبلاً گفتم برنامه زندگی جدید ما آسان نخواهد بود و رایگان نخواهد بود. و شکی نیست که در این راه با انتخاب های سختی روبرو خواهیم شد. اما اگر یک چیز وجود دارد که همه ما باید در مورد آن توافق داشته باشیم، این است که ما باید هر کاری که می توانیم انجام دهیم تا موانع مادران آینده برای آوردن نوزادان جدید به دنیا و انتخاب زندگی را کاهش دهیم.

فرماندار قبلاً گفته بود که آماده امضای SB 2212 است زیرا از زمانی که دادگاه عالی ایالات متحده در سال گذشته با پرونده ای که در می سی سی پی آغاز شد، حقوق سقط جنین را در سراسر کشور لغو کرد، نوزادان بیشتری متولد خواهند شد.

Medicaid حدود 60 درصد از تولدها در می سی سی پی را پرداخت می کند. این ایالت یکی از فقیرترین ایالت های ایالات متحده است و نرخ مرگ و میر نوزادان و مادران بالایی دارد. زنان سیاه پوست به طور قابل توجهی بیشتر در معرض عوارض پس از بارداری هستند.

بیست و هشت ایالت دیگر و ناحیه کلمبیا پوشش Medicaid پس از زایمان را تا یک سال کامل افزایش داده اند.

از زمانی که وضعیت اضطراری بهداشت عمومی COVID-19 در سال 2020 آغاز شد، می سی سی پی یک سال کامل پوشش پس از زایمان را مجاز دانست، اگرچه بسیاری از بیماران گفتند که ایالت کاری انجام نداده است تا بدانند پوشش بیش از دو ماه معمول باقی می ماند.

اورژانس ملی بهداشت عمومی در ماه مه منقضی می شود.

آسوشیتدپرس در این گزارش مشارکت داشته است.

 

[ad_2]

Leave a reply