فرماندار می سی سی پی لایحه ای را برای گسترش مجوز برچسب خودرو برای جانبازان معلول امضا کرد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – روز سه‌شنبه، فرماندار تیت ریوز (R-Miss) لایحه‌ای را امضا کرد که الزامات رتبه‌بندی ناتوانی را برای پلاک‌ها و برچسب‌های خاص وسایل نقلیه موتوری و موتورسیکلت که برای جانبازان معلول مجاز است، بازبینی می‌کند.

ریوز گفت: “هر زمانی که ایالت می سی سی پی می تواند به جانبازان معلول ما در صرفه جویی در هزینه کمک کند – این یک دلیل ارزشمند است.” جانبازان معلول ما سلامتی خود را فدا کرده اند تا ما را ایمن نگه دارند. حداقل کاری که می توانیم انجام دهیم این است که هزینه هایی را که دولت از آنها دریافت می کند کاهش دهیم. من برای امضای این لایحه بسیار هیجان زده بودم زیرا این به معنای پول بیشتر در جیب جانبازان ما است. من به انجام هر کاری که بتوانم برای حمایت از اعضای خدماتمان ادامه خواهم داد.»

لایحه 2187 سنا تعداد جانبازان معلول واجد شرایط برای خرید دو پلاک یا برچسب وسیله نقلیه موتوری را برای هر یک فقط 1 دلار افزایش می دهد.

طبق استاندارد اصلاح شده، هر ساکن قانونی می سی سی پی که توسط اداره کهنه سربازان یا وزارت امور کهنه سربازان ایالات متحده به عنوان دارای 100٪ ناتوانی دائمی مرتبط با خدمات یا حداقل 70٪ ناتوانی غیردائم مرتبط با خدمات ارزیابی شده باشد، واجد شرایط است.

[ad_2]

Leave a reply