فرماندار می سی سی پی در حال حاضر از Medicaid طولانی تر برای مادران حمایت می کند

[ad_1]

جکسون، خانم (AP) – فرماندار جمهوری خواه می سی سی پی، تیت ریوز، یکشنبه در مورد موضوعی که دموکرات ها از او در سال جاری انتخابات انتقاد کرده اند، اظهار کرد و برای اولین بار گفت که از ایالت می خواهد که اجازه دهد یک سال کامل پوشش Medicaid برای زنان پس از زایمان فراهم شود.

ریوز در رسانه های اجتماعی گفت که اگر مجلس نمایندگان و سنا ایالتی تحت کنترل جمهوری خواهان لایحه ای را برای او بفرستند تا یک سال پوشش مدیکید پس از زایمان را مجاز کند، “من آن را به قانون امضا خواهم کرد.”

ریوز گفت که حاضر است این کار را “به عنوان بخشی از برنامه جدید ما برای زندگی” انجام دهد. او گفت که نوزادان بیشتری متولد خواهند شد زیرا دادگاه عالی ایالات متحده سال گذشته با پرونده ای که در می سی سی پی آغاز شد، حقوق سقط جنین را در سراسر کشور لغو کرد.

ریوز نوشت: “من معتقدم این چیز زیبایی است.” من همچنین معتقدم که استرس بیشتری توسط مادران می سی سی پی احساس خواهد شد. ما باید آنها را دوست داشته باشیم. ما باید از آنها حمایت کنیم.»

ریوز به عنوان فرماندار از ژانویه 2020 و در دو دوره قبلی به عنوان ستوان فرماندار، در برابر تلاش ها برای گسترش Medicaid و سایر برنامه های دولتی مقاومت کرده است. او علناً مخالفت خود را با گسترش گسترده‌تر پوشش Medicaid برای افراد شاغل در مشاغل کم‌دستمزد که بیمه خصوصی ارائه نمی‌کنند، تغییر نداده است. می سی سی پی یکی از 11 ایالتی است که این گسترش گسترده تر را تایید نکرده است.

بیست و هشت ایالت و ناحیه کلمبیا پوشش Medicaid پس از زایمان را تا یک سال کامل افزایش داده اند.

پزشکان انجمن پزشکی ایالت می سی سی پی و رهبران تجاری در شورای اقتصادی می سی سی پی یک سال کامل از پوشش Medicaid پس از زایمان را تایید کرده اند و می گویند که این پوشش می تواند نتایج سلامتی را در ایالتی با نرخ مرگ و میر بالای مادران بهبود بخشد.

می سی سی پی یکی از فقیرترین ایالت های ایالات متحده است و حدود 60 درصد از تولدها در می سی سی پی مربوط به زنان تحت پوشش Medicaid است. ایالت به طور معمول دو ماه پوشش Medicaid پس از زایمان را می دهد.

از زمانی که وضعیت اضطراری بهداشت عمومی COVID-19 در سال 2020 آغاز شد، می سی سی پی یک سال کامل پوشش پس از زایمان را مجاز دانست، اگرچه بسیاری از بیماران گفتند که ایالت کاری انجام نداده است تا بدانند پوشش بیش از دو ماه معمول باقی می ماند.

اورژانس ملی بهداشت عمومی در ماه مه منقضی می شود. ضرب الاجل، همراه با فصل انتخابات می سی سی پی، بحث را در مورد پوشش پس از زایمان تشدید کرده است.

براندون پرسلی، یک تنظیم کننده خدمات ایالتی که اکنون به عنوان یک دموکرات برای فرمانداری نامزد می شود، پنجشنبه در توییتر گفت که ریوز “شجاعت لازم برای مراقبت از مادران پس از زایمان را ندارد.”

پریسلی می‌نویسد: «کسی فکر می‌کند که «اعلیحضرت» می‌تواند مجلس قانونگذاری را متقاعد کند که کار درست را انجام دهد. “بر خلاف @tatereeves، من فکر نمی کنم بیشتر از پزشکان بدانم.”

دو رهبر دموکرات در مجلس قانونگذاری می سی سی پی – سناتور دریک سیمونز از گرینویل و نماینده رابرت جانسون از ناچز – روز یکشنبه در بیانیه ای مشترک از ریوز انتقاد کردند.

سیمونز و جانسون درباره فرماندار می‌گویند: «گفتن اینکه اگر این لایحه به دست او برسد، او آخرین تلاش برای حفظ چهره درباره موضوعی است که اکثریت قریب به اتفاق مردم می‌سی‌سی‌پی از آن حمایت می‌کنند.» این شجاع نیست. این یک تئاتر سیاسی ترسو است.

سنای می سی سی پی در 7 فوریه لایحه ای را تصویب کرد که اجازه می دهد تا یک سال کامل از پوشش Medicaid پس از زایمان، مانند سال های گذشته، استفاده شود. فیلیپ گان، رئیس مجلس نمایندگان که از جمهوری‌خواهان است، نگفت که آیا مجلس این لایحه را تصویب خواهد کرد یا خیر. لایحه های باقی مانده سنا در سال های اخیر به دلیل مخالفت گان در مجلس شکست خورده است.

ریوز، که اغلب خود را “مرد شماره” می نامد، روز یکشنبه هنگام ارائه موضع جدید خود در مورد پوشش طولانی تر Medicaid پس از زایمان، ابراز تردید کرد.

ریوز نوشت: «بحث در مورد آینده این مزایا شدید بوده است. و اگر بخواهم کاملاً صادق باشم، من تحت تأثیر داده ها قرار نگرفتم، که در بهترین حالت ناقص است و در بدترین حالت اغلب اشتباه تفسیر می شود و با جمعیت «کمک های دولتی بیشتر بدون توجه به هزینه» مشخص می شود.

[ad_2]

Leave a reply