فرماندار می سی سی پی به نامه کنگره درباره بحران آب جکسون پاسخ می دهد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – فرماندار تیت ریوز (R-Miss.) به نامه ارسال شده توسط نمایندگان پاسخ داد. بنی تامپسون، از می سی سی پی، و کارولین مالونی، از نیویورک، در مورد نگرانی های خود در مورد بحران آب جکسون.

آنها اطلاعاتی را در مورد نحوه برنامه ریزی می سی سی پی برای هزینه 10 میلیارد دلاری از قانون طرح نجات آمریکا و قانون زیرساخت های دو حزبی و 429 میلیون دلار “به طور خاص برای تقویت زیرساخت های آبی ایالت” درخواست کردند.

این نامه حاکی از «شروع تحقیقات مشترک» توسط کمیته‌های امنیت داخلی مجلس و کمیته‌های نظارت و اصلاحات درباره بحرانی است که 150000 ساکن جکسون را برای چند روز در اواخر اوت و اوایل سپتامبر از آب جاری محروم کرد.

ریوز پاسخ زیر را منتشر کرد:

[M]دولت عمیقا متعهد است اطمینان حاصل کند که تمام بودجه های فدرال دریافت شده توسط می سی سی پی برای ارتقاء سیستم های آب آشامیدنی در گذشته بوده و در آینده نیز در دسترس خواهد بود و در بین بیش از 1100 سیستم آبی می سی سی پی با هدف و نژادی بی طرف توزیع خواهد شد. اساس پایه

این نامه همچنین نارسایی‌های سیستماتیک مدیریت شهری را مستند می‌کند که در نهایت منجر به نیاز ایالت می‌سی‌سی‌پی به ورود و تثبیت سیستم آب جکسون شد.

در اواخر آگوست، با هشدار آب جوش تقریباً یک ماهه در محل، و دو پمپ آب خام اولیه در OB Curtis که قبلاً برای تعمیر و از کار افتادگی حذف شده بودند، فروپاشی کامل سیستم آب شهر قریب‌الوقوع بود.

علاوه بر این، خاطرنشان می کند که وزارت دادگستری ایالات متحده به نمایندگی از EPA، نامه ای به جکسون صادر کرد که در آن قصد خود را برای طرح دعوی علیه شهر تحت قانون آب آشامیدنی ایمن بیان کرد.

بر اساس این نامه، «وزارت دادگستری اظهار داشت که شهر در حفاظت از سلامت عمومی به‌واسطه موارد زیر شکست خورده است: (1) عدم تخصیص کافی نیروگاه‌های تصفیه آب با اپراتورهای کلاس A، (2) عدم اجرای طرح تأمین آب جایگزین مطابق با دستور اداری، (3) رعایت نکردن جدول زمانی برای بازسازی کلی فیلتر طبق دستور موافقت اداری، (4) عدم نصب کنترل خوردگی طبق قانون سرب و مس، (5) بیش از حد اسیدهای هالواستیک پنج حداکثر سطح آلاینده، و (6) بیش از حد کدورت تک. در این نامه از شهر خواسته شده است که فوراً با وزارت دادگستری در مورد بحران اخیر آب آشامیدنی وارد مذاکره شود.

در این نامه همچنین اشاره شده است که EPA چگونه شهر جکسون را به دلیل عدم رعایت قانون آب آشامیدنی ایمن و ناتوانی در راه اندازی موثر کارخانه و تامین آب آشامیدنی پاک برای ساکنان آن مورد تنبیه قرار داده است.

این نامه بیشتر نشان می دهد که چگونه Rep. خود تامپسون نیز نگرانی های مشابهی را در مورد عدم رهبری و برنامه ریزی شفاف جکسون در این زمینه ابراز کرده است. هرزه. تامپسون اظهار داشت: «می‌دانم مشکل آب در شهر جکسون وجود دارد، اما هیچ‌کس حقایق این مشکل را با من در میان نگذاشته است… وقتی برنامه‌ای برای آن سرمایه‌گذاری نمی‌بینیم، تمایلی به سرمایه‌گذاری روی آن نداریم … شما نمی توانید فقط بگویید “ما به پول نیاز داریم.”

علاوه بر این، داده ها نشان می دهد که جکسون در واقع بسیار بیشتر از آنچه که به تناسب حقش بود، وجوه دریافت کرده است.

در این نامه آمده است که “شهر جکسون در طول سال ها بودجه قابل توجهی دریافت کرده است. به طور خاص، در سال مالی 2021، به جکسون کمکی از DWSRF به مبلغ 27,953,300 دلار اعطا شد که 68.4٪ از کل وجوه پرداخت شده و بیش از 93٪ از کل مبلغ به جوامع بزرگ (جمعیت بیش از 10,000 نفر) در کل ایالت است. می سی سی پی.

در این نامه همچنین آمده است که «علاوه بر درخواست خود در سال مالی 2021، شهر قبلاً در دو نوبت قبل از شروع برنامه در سال 1996 وام DWSRF را درخواست کرده بود. در سال مالی 2016، شهر وام اصلی را درخواست کرد و دریافت کرد. مبلغ 10,861,920 دلار که 33 درصد از کل وجوه موجود را نشان می دهد. در سال مالی 2019، شهر وامی به مبلغ اصلی 12903093 دلار درخواست و دریافت کرد که 35 درصد از کل وجوه موجود را نشان می‌دهد. شهر هرگز درخواستی برای وام DWSRF رد نکرده است.

دولت تیت ریوز، آر-خانم.

ناحیه تامپسون بیشتر جکسون را شامل می شود و او ریاست کمیته امنیت داخلی را بر عهده دارد. مالونی ریاست کمیته نظارت و اصلاحات را بر عهده دارد.

جکسون سال ها مشکل آب داشت و آخرین مشکلات در اواخر ماه اوت پس از بارندگی شدید که مشکلات را در تصفیه خانه اصلی شهر تشدید کرد و بسیاری از مشتریان را بدون آب جاری کرد، آغاز شد. جکسون قبلاً از اواخر جولای تحت هشدار آب جوش قرار گرفته بود، زیرا وزارت بهداشت ایالتی آب کدر پیدا کرد که می توانست مردم را بیمار کند.

آسوشیتدپرس در این گزارش مشارکت داشته است.

[ad_2]

Leave a reply