فرماندار سابق فیل برایانت برای اسناد استادیوم والیبال USM احضار شد

[ad_1]

وکیل نانسی نیو مستقیماً به فرماندار سابق احضاریه داده است. فیل برایانت برای اسناد مربوط به استفاده از بودجه رفاهی فدرال برای ساختن یک استادیوم والیبال در دانشگاه خود در دانشگاه می سی سی پی جنوبی – اطلاعاتی که به نظر می رسد ایالت قصد دارد آن را پنهان کند.

جری بافکین، وکیل نیو و مرکز آموزش جامعه غیرانتفاعی می سی سی پی گفت: «ما هیچ اطمینانی نداریم که ایالت احضاریه خود را دنبال کند یا مدارک را در هر کجا که منجر شود دنبال خواهد کرد. “ما حقیقت را پیدا خواهیم کرد، حتی اگر مجبور باشیم آن را با لگد زدن و فریاد زدن به نور بکشیم.”

احضاریه بافکین از برایانت می‌خواهد تا هر یک از مکاتبات خود را در مورد استادیوم والیبال USM و تلاش برای تأمین مالی آن ارائه کند. این اولین باری است که استاندار سابق که بر سازمان بهزیستی نظارت می‌کرد در حالی که هزینه‌های نادرست رخ داده بود، مجبور به ارائه اسناد مربوط به مشارکت خود در این طرح شد.

این وکیل همچنین احضاریه هایی را به بنیاد ورزشی USM و دفتر دادستان کل و موسسات آموزش عالی – دو سازمان دولتی که این پروژه را تأیید کردند – ارسال کرد. این سه نهاد و همچنین سخنگوی برایانت، صبح چهارشنبه به می‌سی‌سی‌پی امروز پاسخ ندادند.

احضاریه روز دوشنبه تنها چند روز پس از آن صورت می گیرد که وزارت خدمات انسانی می سی سی پی وکیل خصوصی را که به نمایندگی از آژانس در یک دعوی مدنی گسترده اخراج می کند، انجام می شود که تلاش می کند تا 24 میلیون دلار از بودجه کمک هزینه نادرست 38 فرد یا شرکت را پس بگیرد. این شکایت به شدت مبتنی بر ممیزی است که توسط حسابرس ایالتی شاد وایت، یکی از منصوبان برایانت، و حسابرسان خصوصی پزشکی قانونی که آژانس رفاه در سال 2020 استخدام کرد، انجام شده است.

شکایت آژانس رفاه نیو، پسرش زک نیو، مدیر سابق رفاه، جان دیویس، اسطوره NFL برت فاور، و بسیاری دیگر را مورد هدف قرار می دهد – اما برایانت نه.

این آژانس گفت که وکیل پرونده، دادستان سابق ایالات متحده، برد پیگوت را برکنار کرده است، زیرا پیگوت اخیرا احضاریه خود را در بنیاد ورزشی دانشگاه می سی سی پی جنوبی ارائه کرده است. پیگوت در حال بررسی این موضوع بود که چرا و چگونه نیو، دوست صمیمی بانوی اول سابق دبورا برایانت، 5 میلیون دلار به عنوان بودجه رفاهی پرداخت تا خواسته های برت فاور برای دیدن یک استادیوم جدید در محوطه دانشگاه USM، جایی که دخترش والیبال بازی می کرد، برآورده کند.

باب اندرسون، مدیر فعلی رفاه، روز شنبه در بیانیه ای گفت: «اگرچه بنیاد ورزشی USM هنوز در این پرونده طرف نیست، براد پیگوت احضاریه گسترده ای را برای آن نهاد بدون هیچ گونه بحث قبلی در مورد این موضوع با MDHS صادر کرد.

MDHS در ابتدا به مردم اعلام کرد که استادیوم والیبال را در دعوای مدنی خود گنجانده است، اما پیگوت به می سی سی پی امروز گفت که دفتر فرماندار او را از انجام این کار منع کرده است.

پیگوت ساعاتی پس از اخراجش در روز جمعه به می سی سی پی تودی گفت: «تمام کاری که انجام دادم، و معتقدم تمام آن چیزی که باعث شد من از نمایندگی وزارت خاتمه بگیرم یا ارتباطی با دعوی قضایی داشته باشم، تلاش برای به دست آوردن حقیقت در مورد همه اینها بود. . مردم به خاطر این موضوع به زندان خواهند رفت، حداقل دولت باید مایل باشد که حقیقت آنچه را که اتفاق افتاده است، دریابد.»

دولت فدرال ایالت ها را از خرج کردن بودجه کمک های موقت فدرال برای خانواده های نیازمند برای آجر و ملات، مانند ساخت یک مرکز ورزشی، منع می کند. برای دور زدن این ممنوعیت، طرفین قرارداد اجاره ای 5 میلیون دلاری تنظیم کردند و وانمود کردند که سازمان غیرانتفاعی جدید از امکانات ورزشی در محوطه دانشگاه برای ارائه خدمات به خانواده های نیازمند استفاده می کند. بنیاد ورزش از این پول برای ساخت استادیوم والیبال استفاده کرد که آن را مرکز سلامت نامید.

تاسیسات والیبال نشان دهنده بزرگترین خرید شناخته شده در رسوایی رفاهی است و با صورتجلسات تصویب شده IHL که ماهیت پروژه و منبع بودجه را آشکار می کند، همچنین طرحی است که می تواند گسترده ترین گروه از افراد قدرتمند را به دام بیندازد.

متنی که فاور در اواخر سال 2018 برای شریک تجاری خود ارسال کرد و توسط می سی سی پی تودی به دست آمد، نگرش مربوط به پرداخت را نشان می دهد: “(نانسی نیو) ارتباطات قوی دارد و 5 میلیون برای تسهیلات Vball از طریق پول کمک مالی به من داد.”

فاور الهام‌بخش حداقل سه هزینه اصلی در این رسوایی بود: تسهیلات والیبال، 2.1 میلیون دلار پرداخت به یک استارت‌آپ داروسازی، و قرارداد 1.1 دلاری مستقیماً با فاور برای ارتقای خدمات برای خانواده‌های نیازمند – که همگی ادعا می‌شود در حال حاضر نزدیک به آن هستند. فرماندار سابق برایانت

نانسی نیو، که به اتهامات ایالتی کلاهبرداری، رشوه خواری و دزدی در رسوایی کلی رفاه اعتراف کرده است، در پاسخ به شکایت ایالتی استدلال کرده است که مسئولیت نقش خود در این طرح را بر عهده گرفته است، اما طبق دستور عمل کرده است. دیگرانی که از عواقب مصون مانده اند.

به عنوان مثال، برایانت کسی بود که نانسی نیو را کارگردانی کرد تا قرارداد 1.1 میلیون دلاری را به برت فاور بدهد، او در پرونده اخیر ادعا کرد. سخنگوی برایانت این موضوع را رد کرد.

«نانسی و زک از همان ابتدا به عنوان رهبران حلقه در این سیرک هزینه انتخاب شده اند. دفتر حسابرسی به استثنای دیگران بر روی آنها تمرکز کرد و اکنون MDHS براد پیگوت را اخراج کرده است تا اطمینان حاصل شود که بازیگران شخصیت‌ها کوچک باقی می‌مانند.” به نظر می رسد که این قطعاً تلاشی است که دولت برای پنهان کردن حقیقت و محافظت از خود و متحدان سیاسی اش انجام داده است.»

این مقاله برای اولین بار در می سی سی پی امروز ظاهر شد و در اینجا با مجوز Creative Commons بازنشر شد.

[ad_2]

Leave a reply