فرماندار سابق به دنبال افتتاح یک مرکز آزمایش پزشکی ماری جوانا است

[ad_1]

جکسون، خانم (AP) – فرماندار سابق می سی سی پی. رونی ماسگرو با یک مدیر مراقبت های بهداشتی همکاری می کند تا برای مجوز دولتی برای افتتاح یک مرکز آزمایش ماری جوانا پزشکی درخواست دهد.

وزارت بهداشت ایالت می سی سی پی از چهارشنبه شروع به پذیرش برنامه های جدید ماری جوانا پزشکی این ایالت برای بیماران، پزشکان، پرورش دهندگان، پردازنده ها، آزمایش کنندگان و ارائه دهندگان حمل و نقل و دفع زباله کرد.

ماسگرو و کوئنتین ویتول که هر دو وکیل هستند، روز سه‌شنبه به آسوشیتدپرس گفتند که در حال درخواست مجوز برای افتتاح آزمایشگاه‌های فناوری Magnolia در شهرستان مارشال هستند.

ماسگرو گفت: «از نظر من، ماری‌جوانای پزشکی… پیشرفت طبیعی گزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی در می‌سی‌سی‌پی و آمریکا است. منظورم این است که برای من بدیهی است که در نهایت در هر 50 ایالت ارائه خواهد شد.

اکثریت گسترده رای دهندگان می سی سی پی طرح رای گیری دارویی ماری جوانا را در نوامبر 2020 تایید کردند، اما دادگاه عالی ایالت شش ماه بعد با صدور حکمی که این ابتکار به درستی در برگه رای قرار نداشت، نتایج آن انتخابات را غیرفعال کرد. اوایل امسال، فرماندار فعلی تیت ریوز قانونی را برای ایجاد یک برنامه پزشکی ماری جوانا امضا کرد.

ویتول با سه بیمارستان روستایی در شمال می سی سی پی درگیر است. او مالک و دفتر اجرایی مرکز پزشکی پانولا در بتسویل، مدیر و مدیر عامل بیمارستان جامعه کویتمن در مارکس و مدیر عملیاتی و مشاور حقوقی بیمارستان سیستم مراقبت بهداشتی اتحاد در هالی اسپرینگز، که در شهرستان مارشال است، است.

ماسگرو یک دموکرات است که از سال 2000 تا 2004 پس از یک دوره خدمت به عنوان معاون فرماندار، فرماندار بود. او به مدت 9 سال رئیس کمیته ملی مشاوره بهداشت روستایی و خدمات انسانی بود.

ویتول که اکنون در آکسفورد زندگی می کند، از سال 2011 تا 2014 به عنوان یک جمهوری خواه در شورای شهر جکسون خدمت کرد.

این دو مرد گفتند سال هاست که همدیگر را می شناسند.

ویتول گفت که امکانات آنها برای قدرت ماری جوانا آزمایش خواهد شد. همچنین محصولات را برای ناخالصی ها و آلاینده ها بررسی می کند.

ویتول گفت: “ما فوراً متوجه شدیم که اگر محصول ایمن نباشد و احراز هویت آن چیزی باشد که کسی انتظار دارد دریافت کند، ممکن است مشکلی ایجاد شود.”

آنها گفتند که قصد دارند در هالی اسپرینگز افتتاح شوند زیرا به تأسیساتی دسترسی دارند که قبلاً آزمایشات سم شناسی را انجام داده است.

ویتول گفت: اساساً از تجهیزات مشابه برای آزمایش ماری جوانا پزشکی استفاده می شود. بنابراین ما در حال حاضر کارکنان و افرادی داریم، کارمندانی که می دانند چگونه آزمایشات را به درستی انجام دهند.

[ad_2]

Leave a reply