فرآیند RFP برای سیستم آب جکسون می تواند به زودی به پایان برسد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – فرآیند درخواست پیشنهادات (RFP) پیرامون قرارداد بهره برداری و تعمیر و نگهداری تاسیسات تصفیه آب OB Curtis می تواند در کمتر از یک ماه مشخص شود.

به گفته Chokwe A. Lumumba شهردار جکسون، اکثریت درخواست های شهر با کمک شرکای محلی، ایالتی و فدرال ساختار فرماندهی متحد تصمیم گیری شد.

شهر جکسون از نظر مالی مسئول تامین مالی هر فروشنده ای است که انتخاب شود. شهردار گفت که این روند در کمتر از یک ماه برنامه ریزی شده است.

لومومبا می‌گوید: «ما قبلاً محاسبات مربوط به هزینه‌های ماهانه‌مان را انجام داده بودیم و احساس می‌کردیم که این کاری است که می‌توانیم انجام دهیم و با انجام آن خوب هستیم». پیشنهادات در تاریخ 7 نوامبر ارائه می شود و ما پیش بینی می کنیم که تا 17 نوامبر قرارداد داشته باشیم.

تیم ارزیابی که وظیفه انتخاب فروشنده را بر عهده دارد متشکل از نمایندگانی از دپارتمان خدمات عمومی جکسون، اتحادیه آب فدرال، آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA) و وزارت بهداشت ایالت می سی سی پی (MSDH) خواهد بود.

دفتر شهردار بیش از 100 میلیون دلار بودجه فدرال برای پیشبرد تلاش‌ها برای تعمیر، ارتقا و نوسازی زیرساخت‌های آب آشامیدنی و فاضلاب شهر در نظر دارد.

هفته گذشته این شهر با مشکلاتی در ارتباط با آب چاه خود مواجه شد. شهر مجبور شد یک موتور اضطراری برای مخازن در امتداد بزرگراه 18 بخرد تا از برقراری ارتباط چاه اطمینان حاصل کند.

با وجود یک سیستم چاه شکننده که همراه با تعطیلات آخر هفته شلوغ به دلیل بازگشت ایالت جکسون به خانه، سیستم آب های سطحی نیز مقداری استرس را تجربه کرد.

“ما هفته را با چالش هایی در کنار چاه خود شروع کردیم، و بنابراین، EPA در واقع به ما اجازه خرید اضطراری یک موتور پمپ بسیار مورد نیاز را داد تا بتوانیم موتور را به گونه ای که بتوانیم تولید چاه را حفظ کنیم، انجام دهیم. لومومبا گفت.

شهردار از همسایه ها خواست تا سعی کنند مصرف آب خود را تا جایی که می توانند کاهش دهند زیرا آخر هفته فوتبال بزرگ دیگری در جکسون در راه است.

[ad_2]

Leave a reply