فاوره در پرونده رفاهی می سی سی پی می ماند، قاضی حکم می کند

[ad_1]

جکسون، خانم (AP) – یک قاضی می سی سی پی حکم داد که برت فاور، مدافع بازنشسته NFL، به عنوان یک متهم در یک دعوی مدنی که به دنبال بازپس گیری میلیون ها دلار از پول خرج شده رفاهی است که قرار بود به برخی از نیازمندترین افراد در ایالات متحده کمک کند، باقی خواهد ماند. در روز دوشنبه.

قاضی منطقه، فی پترسون نوشت که وکلای فور برای اخراج او به عنوان یکی از بیش از سه ده نفر یا شرکتی که توسط دپارتمان خدمات انسانی می سی سی پی شکایت شده است، استدلال های “غیرقابل قبول و غیرقابل اجرا” ارائه کردند.

الکس فایفر، سخنگوی او، دوشنبه در بیانیه ای گفت: بدیهی است که برت فاور از تصمیم دادگاه ناامید شده است. تیم حقوقی او در حال بررسی گزینه های خود هستند.”

دادستان ها گفتند که میلیون ها دلار از مزایای رفاهی فدرال برای اهالی کم درآمد می سی سی پی در پروژه هایی که توسط افراد ثروتمند یا دارای ارتباط خوب پشتیبانی می شوند، از جمله پروژه هایی مانند تأسیسات والیبال کالج تحت حمایت فاور هدر رفت.

هیچ اتهام جنایی علیه تالار مشاهیر NFL ثبت نشده است، اگرچه افراد دیگری به دلیل مشارکت خود در این ولگردی و خرج کردن اعتراف کرده اند.

دعوی دپارتمان خدمات انسانی می گوید که پول حاصل از برنامه کمک موقت به خانواده های نیازمند، از جمله در پروژه هایی که فاور از آنها حمایت می کند، به طور نادرست خرج شده است: 5 میلیون دلار برای یک میدان والیبال در دانشگاهی که دختر فاور در آن ورزش می کرد؛ و 1.7 میلیون دلار برای تولید داروی ضربه مغزی. رفتار.

وکلای فاور استدلال کردند که وزارت خدمات انسانی از فاور، “یک شهرت می سی سی پی و ملی” شکایت کرد تا از نقش خود این وزارتخانه در اجازه دادن به کلاهبرداری منحرف شود و آنها مجموعه های متعددی از اسناد را برای آزادی او از پرونده ارائه کردند.

وکلای ایالتی در ماه مارس نوشتند که وکلای فاور به جای استدلال قانونی به دادگاه “بیانیه مطبوعاتی طولانی” دادند تا او را از پرونده خارج کنند.

[ad_2]

Leave a reply