فارغ التحصیلان توگالو خواستار برکناری رئیس کالج هستند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – ائتلاف فارغ التحصیلان کالج توگالو برای تغییر یک طومار آنلاین راه اندازی کرده است که خواستار برکناری رئیس مدرسه کارمن جی. آب ها.

ائتلاف گفت که ناکامی های مکرر توسط مدیران مدارس منجر به کاهش تعداد دانش آموزان، کارکنان و روحیه آنها شده است. طومار ائتلاف که نزدیک به 1400 امضا جمع کرده است، می گوید که ثبت نام دانشجویان برای ششمین ترم متوالی کاهش یافته است و به پایین ترین حد در 40 سال گذشته رسیده است.

آنها همچنین گفتند که کاهش محسوسی در تعداد اعضای هیئت علمی و کارکنان وجود دارد. وب سایت کالج در حال حاضر بیش از 40 موقعیت آزاد را فهرست کرده است. ائتلاف گفت که دولت به میراث توگالو آسیب می رساند.

«ما به سختگیری و اعتبار علمی و حمایتی که کارکنان و اساتید از دانشجویان می‌کنند افتخار می‌کنیم. فقط یک قدم به عقب برگرد به سخنان دانش آموزان گوش دهید. به صحبت های فارغ التحصیلان گوش کنید. مسائل را شخصی نگیرید، زیرا فکر می کنم وقتی سؤال می کنیم یا سؤالات کاوشگری می کنیم، به این معنی نیست که داریم حمله می کنیم. ما فقط می‌خواهیم بدانیم چه اتفاقی می‌افتد، زیرا عشقمان به موسسه است.

اعضای ائتلاف گفتند که ایمیل‌ها و نامه‌های متعددی به هیئت امنای توگالو نوشته‌اند تا در مورد وضعیت کالج بحث کنند، اما توضیحی دریافت نکرده‌اند.

WJTV 12 News چندین بار تلاش کرده است تا با مقامات توگالو برای اظهار نظر تماس بگیرد، اما ما همچنان منتظر شنیدن پاسخ هستیم.

[ad_2]

Leave a reply