عموی مظنون دیگر وکیل اصلی پرونده قتل ام اس نیست

[ad_1]

ممفیس، تن. (WREG)- عموی یکی از فارغ التحصیلان دانشگاه می سی سی پی که به قتل یکی از فارغ التحصیلان دانشگاه، جیمی «جی» لی متهم شده است، دیگر وکیل اصلی پرونده نخواهد بود.

هنگامی که شلدون تیموتی هرینگتون برای جلسه دادرسی در روز چهارشنبه به دادگاه منطقه لافایت رسید، با شعارهای بلند گروهی از حامیان LGBTQ که برای لی تجمع کرده بودند، مواجه شد.

هنگامی که وارد دادگاه شد، غیبت آشکاری از وکیل کارلوس مور، عموی هرینگتون وجود داشت. از زمان دستگیری هرینگتون در 22 ژوئیه، او جلوی دوربین ظاهر شد و قاطعانه از برادرزاده خود دفاع کرد و بی گناهی خود را اعلام کرد و اعلام کرد که نماینده برادرزاده خود خواهد بود.

مور گفت: “من یک وکیل غیور خواهم بود زیرا در قلبم می دانم که او مرتکب قتل نشده است. من نوع مرد جوان او را می دانم.” او این را ندارد که کسی را بکشد.

روز چهارشنبه، مطلع شدیم که هرینگتون اکنون توسط وکیل کوین هوران از گرانادا می سی سی پی، جایی که هرینگتون اهل آن است، وکالت خواهد کرد.

قاضی محل، گریدی تولیسون، پس از درخواست وکیل هوران، احتمالاً برای اینکه به دفاع وقت بیشتری برای گفتگو با موکلش بدهد، رسیدگی به وثیقه را به تاخیر انداخت.

ما با وکیل کارلوس مور در مورد وضعیت او در این پرونده تماس گرفتیم و او این پاسخ را ارسال کرد:

مور گفت: “من هنوز هم مشاور هستم. کوین هوران مشاور ارشد است.” دیروز درگیری داشتم و نتوانستم در جلسه دادگاه شرکت کنم.

WREG از او پرسید که آیا او در جلسه استماع وثیقه مقرر در 9 اوت شرکت خواهد کرد و آیا همچنان قویاً معتقد است که تیموتی هرینگتون بی گناه است. او به آن سوالات پاسخ نداد.

هرینگتون در زندان شهرستان لافایت باقی می ماند و دوستان جیمی جی لی مشتاق عدالت هستند.

برای نظر دادن به دفاتر وکالت کوین هوران تماس گرفتیم. به ما گفتند او در دسترس نیست.

جلسه استماع وثیقه تیموتی هرینگتون به 9 آگوست ساعت 10 صبح بازنشانی شده است

[ad_2]

Leave a reply