عضو شورای استوکس میزبان نشست جنایی است

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – کنت استوکس، عضو شورای بخش 3، در روز چهارشنبه، 1 ژوئن، میزبان یک نشست جنایی در کلیسای باپتیست کورنرستون بود.

در اجلاس جنایت، مادری داغدار داستان از دست دادن پسرش را به اشتراک گذاشت. او معتقد است که اگر در زندگی خود یک شخصیت پدری داشت، ممکن بود قربانی خشونت گروهی نمی شد.

مادر گفت: “مادر برای هر کاری که کودک انجام می دهد سرزنش می شود. اگر کودکی در زندگی خود مرد قوی ای نداشته باشد، او را در خیابان می برد.”

چندین نفر در اجلاس موافقت کردند که مردان بیشتری در جکسون باید مردان جوان را به مسیر درست هدایت کنند، از جمله رئیس پلیس جکسون، جیمز دیویس. موضوع دیگری که رئیس دیویس در مورد آن صحبت کرد ممنوعیت احتمالی اسلحه در پایتخت بود.

رئیس دیویس گفت: “آن بچه ها در محوطه نمایشگاه راحت بودند، آنجا اسلحه می خرند. اگر در پایتخت خود با مشکل جرم و جنایت روبرو هستید و مسئله شماره یک اسلحه است، راه حل آسانی است.”

سلامت روان یکی دیگر از مسائل مهمی بود که اعضای جامعه و مقامات معتقدند باعث ایجاد جرایم در سراسر ایالت، به ویژه در جکسون می شود.

کیت، معاون کمیسر عملیات اداره امنیت عمومی می سی سی پی گفت: “ما با یک بحران سلامت روان روبرو هستیم. بسیاری از این جنایت ها را می توان به سلامت روان نسبت داد و ما در حال تنظیم برنامه ای برای مقابله با سلامت روان هستیم.” دیویس

رهبران شهر، شهرستان و ایالت توافق کردند که برای کنترل جرم و جنایت در جکسون به مشارکت نیاز است.

ایالت می سی سی پی با دستور فرماندار متعهد است که ما با هر کسی که بخواهد برای کاهش جرم و جنایت در شهر جکسون با ما شریک شود، شریک می شویم و ما هر گونه دارایی را که می توانیم در اختیار کمیسر دیویس قرار خواهیم داد. .

نمایندگان ایالت می سی سی پی بو براون و دبرا گیبس نیز در این اجلاس حضور داشتند. هر دو گفتند که هیئت کانتی هیندز سال‌ها برای تامین مالی جکسون مبارزه کرده است و در جلسه بعدی قانونگذاری به مبارزه ادامه خواهد داد.

وی گفت: «فرآیندی وجود دارد که بتوانیم بودجه را برای شهر و شهرستان خود دریافت کنیم و اگر یک توافق کنیم و تصمیم بگیریم که آن اولویت‌ها چیست، می‌توانیم موفق باشیم.» گیبس

استوکس، عضو شورای شهر، گفت: برای جلسه بعدی شورای شهر، موضوعی در دستور کار خواهد بود که از ایالت درخواست کمک بیشتر برای مبارزه با جرم و جنایت خواهد کرد.

اداره پلیس جکسون همچنین در هفته‌های آینده میزبانی کلاس‌های آموزش حل تعارض و آموزش آگاهی تیراندازی فعال را آغاز خواهد کرد.

[ad_2]

Leave a reply