طرفداران مشتاق برای نتیجه بررسی بحران آب EPA

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – از آنجایی که EPA در حال بررسی نقض احتمالی حقوق مدنی در رابطه با دخالت ایالت در بحران آب جکسون است، بسیاری از مدافعان مشتاق هستند تا ببینند نتیجه تحقیقات چه خواهد شد.

بر اساس شکایتی که توسط NAACP ارائه شده است، EPA در حال بررسی نقش فرماندار تیت ریوز و بسیاری از سازمان های ایالتی در بحران جاری آب است.

آبره کانر، مدیر NAACP گفت: «آنچه می‌بینیم فقط نقطه اوج سال‌ها و سال‌ها عدم سرمایه‌گذاری با فرماندار ریوز است. عدالت زیست محیطی و آب و هوا.

در نامه ای که روز پنجشنبه منتشر شد، EPA از وزارت بهداشت ایالت می سی سی پی (MSDH) و وزارت کیفیت محیطی می سی سی پی (MDEQ) در تحقیقات نام برد.

MSDH بیانیه‌ای را به 12 News ارسال کرد که در آن هیچ اشاره‌ای به تحقیقات صورت نگرفت، اما اظهار داشت: “این آژانس با تمام سیستم‌های آب عمومی واجد شرایط که برای بهبود کارخانه‌های خود به بودجه نیاز دارند، کار می‌کند.”

MDEQ تا زمانی که موضوع به نتیجه نرسیده است قادر به اظهار نظر نیست. برای NAACP، بهترین نتیجه برای این تحقیق، پاسخگویی و عدالت است.

کانر می‌گوید: «هرچه بیشتر بتوانیم افراد را از طریق ابزارهایی مانند ثبت شکایات عنوان ششم و استفاده از منابع موجود در آنجا مسئول نگه داریم، به یک راه‌حل نزدیک‌تر خواهیم شد.»

کانر به نماینده بنی تامپسون برای یک جلسه تالار شهر در مورد تحقیقات EPA در روز دوشنبه، 24 اکتبر ساعت 6:00 بعد از ظهر در کلیسای باپتیست نیو هوپ خواهد پیوست.

[ad_2]

Leave a reply