طرح دعوی در اعتراض به قانون سقط جنین در می سی سی پی

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – مرکز عدالت می سی سی پی در تلاش برای طولانی کردن نبرد حقوق سقط جنین در می سی سی پی شکایتی را تنظیم کرده است.

فعالان حقوق سقط جنین امیدوارند که از طریق تصمیم دادگاه عالی می سی سی پی در سال 1998، لطفی نجات بخش یافته باشند.

پro-choice Mississippi v. فوردیس استدلال می کند که قانون اساسی می سی سی پی حق سقط جنین را با توجه به حق حفظ حریم خصوصی در می سی سی پی اعطا کرده است.

مرکز دادگستری می سی سی پی با استفاده از این تصمیم دادگاه عالی ایالتی شکایت کرده است تا ثابت کند ممنوعیت سقط جنین برخلاف قانون اساسی می سی سی پی است.

سازمان بهداشت زنان جکسون امید خود را با این شکایت بیان کرد.

ما امیدواریم که دادگاه‌های ایالتی می‌سی‌سی‌پی به آن تصمیم ۲۴ سال پیش استناد کنند و از آن پیروی کنند که بر اساس آن قانون اساسی می‌سی‌سی‌پی از حق سقط جنین مستقل از قانون اساسی فدرال حمایت می‌کند و از اجرای قانون ماشه جلوگیری می‌کند. راب مک داف، دادستان سازمان بهداشت زنان جکسون، گفت: در غیر این صورت، سقط جنین تقریباً به طور کامل از 7 ژوئیه غیرقانونی خواهد بود.

در حالی که این دعوی از پشتوانه دادگاه عالی ایالتی برخوردار است، شانس موفقیت آنها در آمریکای پس از روئه ممکن است اندک باشد.

تنها 9 روز مانده به فعالیت قانونی خانه صورتی، زمان بسیار مهم است.

به گفته مک داف، روند رسیدگی به شکایت با یک جلسه استماع در مقابل قاضی دادگاه بدوی آغاز می شود که انتظار می رود چند روز دیگر برگزار شود.

در صورت مخالفت، سازمان بهداشت زنان جکسون می تواند به دادگاه عالی می سی سی پی شکایت کند و شروع به بحث در مورد پرونده خود کند.

[ad_2]

Leave a reply