طبق گزارشات، اصلاحات ایالتی نزدیک به بازگشایی مرکز کار اجتماعی Lucedale است

[ad_1]

لوسدیل، خانم (WKRG) – به گفته شهردار شهر، ظاهراً اداره اصلاحات می سی سی پی (MDOC) ممکن است مرکز کار اجتماعی Lucedale را چهار سال پس از بسته شدن دوباره بازگشایی کند.

یک معاون کمیسر و تعداد انگشت شماری از کارکنان MDOC بدون اطلاع قبلی در تالار شهر دوشنبه، 1 مه برای بازدید از ساختمان مرکز اجتماعی قدیمی حاضر شدند.

“این از حالت آبی بیرون آمد. شهردار داگ لی گفت: ما چیزی در مورد آن نشنیده بودیم. “به نظر من چیزی که آنها به آن نگاه می کنند یک برنامه آزمایشی برای افرادی است که به دلیل نقض شرایط مشروط به زندان بازگردانده می شوند.”

Aldermen قصد داشت اواخر سال جاری بخش کارهای عمومی خود را از فروشگاه فعلی آن در Oak Street به ساختمان خالی CWC منتقل کند.

زمان این بازدید برای رهبران شهر خیلی خوب به نظر می رسید. آن روز صبح، هیئت نظارت کانتی جورج به تازگی موافقتنامه ای را برای دادن یک واحد 24 تختخوابی در زندان منطقه ای به شهر برای پر کردن از زندانیان ایالتی در یک برنامه آزادکاری تصویب کرده بود.

اعضای Lucedale قرار بود در جلسه هیئت مدیره روز سه شنبه به این توافق رای دهند و احتمالاً با پرداخت 120,900 دلار MDOC در یک دوره آزمایشی شش ماهه پیش خواهند رفت. در عوض، آنها توافقنامه را تا زمانی که ایالت نشان دهد که آیا CWC را دوباره باز خواهد کرد یا خیر، مطرح کردند.

شهردار لی روز سه شنبه گفت که قرار است گروه دیگری از مقامات MDOC در 9 می از شهر بازدید کنند. او به این بخش گفت که مایل است از برنامه های آن تا جلسه بعدی شوراها در 23 می مطلع شود.

لی گفت: «بازدید بعدی این خواهد بود که در مورد اینکه چقدر کار برای بازگرداندن ساختمان لازم است، ایده بگیریم. “به نظر امیدوارکننده بود. ما احساس خوبی داریم که آنها برای حرکت رو به جلو جدی هستند.”

لی برای اولین بار در سپتامبر در مورد اسکان زندانیان ایالتی در شهر به شهرستان مراجعه کرد. هرگونه تعمیر و نگهداری و کار رویه ای برای بازگشایی CWC می تواند بازگشت آنها را چندین هفته یا چند ماه تمدید کند، اما لی تخمین می زند که سالانه 271000 دلار در شهر صرفه جویی می کند. او قصد داشت 31 دلار به ازای هر تخت در روز بپردازد تا 24 زندانی ایالتی را برای کار در شهر اسکان دهد.

لوسدیل در 14 ماه گذشته دارای درب گردانی از افسران خدمات عمومی بوده است. حداقل 25 کارگر شهری در این مدت استخدام شدند و بعداً استعفا دادند. در سپتامبر، اعضای شورا به افزایش دستمزد اولیه از 9.50 دلار به 11 دلار در ساعت برای کارمندان تمام وقت رأی دادند.

روسای دپارتمان می گویند که این امر به حفظ چند کارمند کمک کرده است، اما آنها همچنان برای استخدام کارگران جدید برای پر کردن موقعیت های خالی تلاش می کنند. طبق دستور شهردار، ریاست فواید عامه در ماه‌های اخیر تلاشی برای استخدام کارمندان جدید به‌منظور استخدام زندانیان برای تکمیل مشاغل نکرده است.

این شهر در حال حاضر برای یک موقعیت استخدام می کند و این بخش را به 11 کارمند کاهش می دهد. مدیر تامی کوکران گفت که برای پرسنل کامل 19 نفر نیاز است.

این شهر مالک ساختمان CWC است و برای بهره برداری آن را به مبلغ 1 دلار در سال به MDOC اجاره می دهد. در عوض، شهر و احتمالاً شهرستان از زندانیان مستقر در آنجا نیروی کار رایگان دریافت می کنند.

از سال 1985 تا ژوئیه 2019، این شهر سابقه طولانی در استفاده از کارگران زندانی از مرکز کار اجتماعی (CWC)، که در مجاورت زندان منطقه ای قرار دارد، داشت. در اوج خود، میزبان 100 زندانی ایالتی برای کار در شهرستان و شهرستان بود.

MDOC برنامه خود را برای بستن این مرکز در آوریل 2013 با اشاره به کمبود بودجه و تعداد زندانیان غیرخشونت کمتر واجد شرایط برای این مراکز اعلام کرد. ناظران شهرستان دادخواستی را به فرماندار فیل برایانت آغاز کردند و با قانونگذاران و رهبران MDOC در جکسون دیدار کردند تا این تصمیم را لغو کنند.

آنها تخمین زدند که برای افسرانی که برای جایگزینی زندانیان استخدام می شوند، سالانه 3.5 میلیون دلار اضافی برای این شهرستان هزینه خواهد داشت. آنها استدلال می کنند که اگر برنامه همچنان فعال باشد و زندانیان به سادگی به مرکز دیگری منتقل شوند، پس انداز برای ایالت حداقل است.

این مرکز همچنان باز باقی ماند، زیرا کریس اپس، کمیسر MDOC به اتهام رشوه خواری محکوم شد و استعفا داد، و این وزارت در طول دوره تصدی سه کمیشنر مختلف طی شش سال آینده با تحقیقات فدرال و شکایت های قضایی مواجه شد.

می سی سی پی در حال حاضر دارای دومین جمعیت زندانی بزرگ در بین هر ایالت یا ملت دیگری در جهان است و پس از لوئیزیانا در رتبه دوم قرار دارد. حبس در 20 سال گذشته تقریبا ثابت مانده است از 22816 زندانی در ژانویه 2003 به 21387 در ژانویه 2023.

در نهایت، CWC ها در شهرستان های جورج و هریسون، آخرین هشت مرکز بودند که از سال 2015 بسته شدند و هفت مرکز در حال حاضر باز باقی مانده اند.

شهرستان جورج از مدت کوتاهی پس از بسته شدن CWC محلی در سال 2019، بلوک خود را از زندانیان ایالتی در زندان منطقه ای نگهداری می کند. 24 زندانی در هر زمان عمدتاً نظافت، مراقبت از چمن و تعمیر ساختمان ها و اداره راه شهرستان را انجام می دهند.

برخی از 45 زندانی که در زمان تعطیلی CWC مورد استفاده قرار می‌گرفت، به عنوان جمع‌آوری زباله کار می‌کردند. پس از آن این شغل حدود 240000 دلار در سال اعطا شد. حتی پس از بازگشت برخی از زندانیان به شهرستان، سرپرستان تصمیم گرفتند از آن زمان به این قرارداد پایبند باشند و گفتند جمع‌آوری زباله با کارکنان استخدام شده کارآمدتر است.

زمانی که CWC آخرین بار مورد بهره برداری قرار گرفت، شهردار لی گفت که مشکلات با زندانیان معمولاً نادر بود. گزارش‌های MDOC نشان می‌دهد که تنها تعداد کمی از زندانیان بالای 34 سال سعی کردند از این شهرستان فرار کنند و بعداً دستگیر شدند.

بزرگترین مسئولیت آن زمان زمانی رخ داد که یک وانت بار باعث تصادف سه خودرو شد که در آن رابرت پرین در حالی که در پشت یک کامیون زباله کار می کرد در سال 2017 برخورد کرد و کشته شد. به شهرستان و راننده مقصر دستور داده شد که یک قطعه را تقسیم کنند. پرداخت 1 میلیون دلار به خانواده پرین برای حل و فصل دعوای مرگ غیرقانونی.

شهردار لی گفت که زندانیان در درجه اول تعمیر و نگهداری ساختمان های شهری، جاده ها، خطوط آب، پارک ها و گورستان ها را انجام خواهند داد.

مشخص نیست این زندانیان از کجا می آیند و چه تعداد در این مرکز اسکان داده می شوند. در گزارش MDOC در 3 آوریل، 520 زندانی در برنامه های کار اجتماعی با فضای کافی در مراکز فعلی خود برای اسکان 248 زندانی دیگر فهرست شده بودند. یک سخنگوی MDOC به درخواست اطلاعات از طریق پست پاسخ نداد.

[ad_2]

Leave a reply