صاحبان مشاغل جکسون در رویداد منابع شرکت می کنند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – شهر جکسون در تلاش است تا با میزبانی یک رویداد شبکه و منابع برای صاحبان مشاغل محلی، روی کارآفرینان محلی سرمایه گذاری کند.

دفتر توسعه اقتصادی میزبان نمایش فیلم «رئیس: تجربه سیاه در تجارت» بود و پس از آن میزگردی در سالن تئاتر آلامو در منطقه تاریخی خیابان فریش برگزار شد.

بسیاری از صاحبان مشاغل محلی بیرون آمدند تا از یکدیگر یاد بگیرند و برنامه هایی را که شهر جکسون برای کمک به رشد کسب و کارشان ارائه می دهد، بشنوند.

“خوب است که ما پیشتاز هستیم و 85 درصد سیاه‌پوست هستیم. سپس، می‌خواهیم نشان دهیم که کسب‌وکار سیاه‌پوستان ما جایی برای رشد آنها داریم و همچنین منابعی برای رشد آنها از برنامه‌های کمک مالی ما، کمک‌های فنی ما داریم. مایکل دیویس، مدیر توسعه تجارت شهر جکسون، گفت: برنامه‌ها و مرکز توسعه کسب‌وکار کوچک ما. ما اینجا هستیم تا به کسب‌وکارهای متعلق به اقلیت‌های خود کمک کنیم، تجارت سیاه‌پوستان همچنان به رشد و شکوفایی خود ادامه دهد.

“من فکر می‌کنم واقعاً مهم است، زیرا در بسیاری از مواقع یافتن این اطلاعات واقعاً سخت است. این مانند یک سوزن در انبار کاه است، درست است؟ وقتی آن را در جلو و وسط قرار می‌دهید، به این ترتیب، مهم است زیرا ما نیازی به جستجو نداریم. به ما نشان می دهد که شهر ما در تلاش است تا از این اقتصاد کارآفرینی حمایت کند.”

مقامات شهر جکسون می گویند که به میزبانی رویدادهایی مانند این ادامه خواهند داد تا به کارآفرینان محلی کمک کنند تا در بازار رو به رشد جکسون رشد کنند.

[ad_2]

Leave a reply