صاحبان خانه راه حلی برای فرسایش نهر بلوط سفید می خواهند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – اعضای یکی از محله‌های جکسون شمالی از رهبران شهر می‌خواهند تا قبل از اینکه جامعه جکسون شمال شرقی آنها از بین برود، با یکدیگر همکاری کنند.

خانه‌هایی در خط وایت اوک کریک در محله کارولوود. سیل ناگهانی شهری زمین را فرسایش می دهد و به اموال صاحبان خانه آسیب می رساند.

“سال‌ها مشکل بود. سال‌ها پیش پولی برای صاف کردن آن نهر اختصاص داده شد، اما به جای دیگری فرستاده شد و خرج نشد. مشکل برطرف نمی‌شود. آنها باید آن را برطرف کنند. اگر نه، آنها.” هربرت کولمن، صاحب خانه، گفت: «برمی‌گردند و سعی می‌کنند پول بیشتری را برای رفع مشکل بزرگ‌تر خرج کنند. کاری که باید انجام دهند پیچیده نیست، زیرا آنها پول دارند. آن را برای چیزی که برای آن اختصاص داده شده است خرج کنند.” در همسایگی.

هیئت نظارت کانتی هیندز به جکسون کمک مالی اعطا کرد تا مشکل ده ساله را برطرف کند. اما صاحبان خانه می گویند که برایشان مهم نیست که این پول از شهرستان هیندز می آید یا از شهر. آنها فقط می خواهند مشکل برطرف شود.

“من یک نهر کوچک در پشت اینجا دارم که از حیاط من می گذرد. ​​وقتی این محله را ساختند، به نوعی لوله را زیر خیابان اینجا کشیدند. به نهر می ریزد. آب از یک فوت کوچک به تقریباً سه فوت می رسد. سسیل رایت، یکی دیگر از صاحب خانه‌ها، گفت: من نگران می‌شوم، زیرا اگر هوا بیشتر شود، برای خروج از اینجا به یک قایق نیاز خواهم داشت.

از آنجایی که نهر به آرامی به سمت خانه‌هایشان می‌خزد، سوراخی برای سینک ایجاد می‌کند و آوار بر جای می‌گذارد، صاحبان خانه‌ها می‌ترسند در چند سال آینده، خانه‌هایشان با باران‌های شدید دائمی شسته شود.

“شما صاحبان ملکی دارید که برای اموال خود ارزش قائل هستند. آنها از شما نمی خواهند که از شخص دیگری پول بگیرید. مانند این است که شما یک چک حقوق دریافت می کنید و آنها به شما می گویند که به شما پول نمی دهند. چک حقوق شما از کسی نمی آید. آنها باید از این پول برای کسانی استفاده کنند که برای آنها تخصیص داده شده است و اجازه دهند این پایان کار باشد.”

از آنجایی که قانونگذار بودجه را برای این پروژه اختصاص داده است، صاحبان خانه از شهرستان یا شهرستان درخواست می کنند تا برای تمیز کردن و تعمیر نهر بیایند.

[ad_2]

Leave a reply