شکایت گروه برای جلوگیری از رفتن بودجه دولتی به مدارس خصوصی می سی سی پی

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – روز چهارشنبه، 15 ژوئن، والدین برای مدارس دولتی، Inc. (PPS) شکایتی را برای جلوگیری از استفاده مقامات ایالتی می سی سی پی از پول عمومی برای تأمین مالی مدارس خصوصی تنظیم کرد.

این شکایت در دادگاه سلطنتی شهرستان هیندز، می سی سی پی ثبت شد. این استدلال می کند که قانونگذار می سی سی پی با اختصاص 10 میلیون دلار به مدارس خصوصی، بخش 208 قانون اساسی می سی سی پی را نقض کرده است.

این شکایت لایحه 2780 سنا و لایحه 3064 سنا را به چالش می کشد که انتظار می رود از اول جولای 2022 اجرایی شود.

SB 2780 به وزارت امور مالی و اداری دستور می دهد تا بر برنامه ای نظارت کند که تا سقف 100000 دلار به مدارس خصوصی در ایالت برای پروژه های زیربنایی کمک می کند و SB 3064 10 میلیون دلار را برای این برنامه اختصاص می دهد.

بکی گلاور، تحلیلگر سیاست در PPS گفت: «PPS به صراحت مخالف استفاده از دلارهای مالیات دهندگان برای حمایت از مدارس غیر دولتی است. «مالیات‌های ما راهی را برای ما فراهم می‌کند تا بتوانیم آنچه را که به‌عنوان یک جامعه، قبول داریم که همه به آن نیاز داریم و می‌خواهیم، ​​بسازیم و حفظ کنیم، اما به تنهایی قادر به پرداخت آن نیستیم. بنابراین، علاوه بر مغایرت با قانون اساسی این موضوع، این واقعیت است که مالیات دهندگان منبع اصلی درآمد زیرساخت های عمومی و همچنین کالاها و خدمات عمومی هستند. مالیات ها قرار است در خدمت و حمایت از منافع عمومی باشند. مدارس خصوصی دولتی نیستند.»

PPS توسط اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا (ACLU) از می سی سی پی، مرکز می سی سی پی برای عدالت، و دموکراسی پیشرو نمایندگی می شود.

[ad_2]

Leave a reply