شکایت دیگری در مورد جمع آوری زباله جکسون

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – در حالی که شهر جکسون منتظر تصمیم دادگاه عالی می سی سی پی در مورد مناقشه جمع آوری زباله است، شورای شهر اقداماتی را برای پیشبرد در صورت توقف فعالیت ریچارد دیسپال انجام داده است.

وکیل شورای شهر، دشون مارتین، هفته گذشته شکایت دیگری ارائه کرد. او از یک قاضی خواست تا به اعضای شورا اجازه دهد تا روند RFP را برای یک آژانس جدید جمع آوری زباله بدون Chokwe A. Lumumba شهردار جکسون ادامه دهند.

به طور معمول، شهردار قراردادهای فروشنده را دریافت می کند و با آنها مذاکره می کند و این فروشندگان توسط شورا رأی گیری می شود. با این حال، اعضای شورا گفتند که لومومبا با فروشندگان جمع آوری زباله مذاکره نکرده است.

اگر دادگاه عالی می سی سی پی به نفع شورای شهر رای دهد، ریچارد دیسپال باید فعالیت خود را در جکسون متوقف کند و یک شرکت جدید باید وارد عمل شود.

مارتین گفت که پرونده جدید فقط برای اطمینان از جمع آوری زباله در جکسون است، اما لومومبا به حکم قبلی اشاره کرد که فقط او می تواند در مورد قراردادهای فروشنده مذاکره کند.

“زمان حرکت به جلو فرا رسیده است و شورا در تلاش است تا مطمئن شود که پشت توپ هشت با زباله های انباشته گیر نمی کند، و هرگز یک فروشنده دو، RFP دو، یا فروشنده سه، RFP سه آماده به پایان رسیدن نبوده است. زمانی که دادگاه عالی می سی سی پی به ریچاردز گفت که شما نمی توانید یک لایحه منفی را حتی در شرایط اضطراری وتو کنید.”

“دیکسون به وضوح گفت و هیچ کس به این موضوع اعتراض نکرده است، که تنها کسی که می تواند قراردادی را در قالب دولت ما معرفی کند، شهردار است. من می خواهم به صراحت بگویم که شهردار در انجام کاری کوتاهی نکرده است. من این قرارداد را منعقد کرده ام. چندین بار. من قرارداد بستم. قرارداد اضطراری منعقد کردم. اقدام فوق العاده وتو را انجام دادم.”

شکایتی که در حال حاضر در دادگاه عالی می سی سی پی مطرح است، تصمیم گیری در مورد اینکه آیا شهردار صلاحیت وتوی رای «نه» را در مورد قرارداد اضطراری با ریچارد دیسپال دارد یا خیر است. مارتین معتقد است که این حکم ممکن است تا پایان فوریه 2023 صادر شود.

[ad_2]

Leave a reply