شوهر پلوسی در خانه سانفرانسیسکو با چکش مورد ضرب و شتم قرار گرفت

[ad_1]

سان فرانسیسکو (کرون) – به گفته دفتر رئیس مجلس و گزارش آسوشیتدپرس، پل پلوسی، همسر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان، بامداد روز جمعه در داخل خانه این زوج در سانفرانسیسکو با چکش مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

«اوایل صبح امروز، یک مهاجم به اقامتگاه پلوسی در سانفرانسیسکو نفوذ کرد و با خشونت به آقای پلوسی حمله کرد. پلوسی، درو همیل، سخنگوی دفتر رئیس مجلس در بیانیه ای مطبوعاتی گفت: ضارب در بازداشت است و انگیزه این حمله در دست بررسی است. آقای. پلوسی به بیمارستان منتقل شد و در آنجا تحت مراقبت های پزشکی عالی قرار دارد و انتظار می رود بهبودی کامل پیدا کند. رئیس مجلس در آن زمان در سانفرانسیسکو نبود.”

آسوشیتدپرس گزارش داد که به گفته دو نفر مطلع از این حمله، آقای. پلوسی به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت و به دلیل کبودی، تورم شدید و جراحات دیگر تحت مداوا توسط پزشکان قرار گرفت. این منابع اعلام کردند که وی از شدت جراحات وارده شده است.

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید گفت که جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن “برای پل پلوسی و برای کل خانواده رئیس مجلس پلوسی دعا می کند.”

او گفت: “امروز صبح او با پلوسی رئیس مجلس تماس گرفت تا حمایت خود را پس از این حمله وحشتناک اعلام کند.” او همچنین بسیار خوشحال است که انتظار بهبودی کامل وجود دارد.

پلیس کاپیتول ایالات متحده اندکی پس از ساعت 7 صبح جمعه بیانیه ای ارائه کرد مبنی بر اینکه این آژانس “در تحقیقات مشترک به اداره تحقیقات فدرال و پلیس سانفرانسیسکو کمک می کند.”

در این بیانیه آمده است: «رئیس مجلس با جزئیات حفاظتی خود در زمان حمله شبانه در واشنگتن دی سی بود. “در جریان حمله در کالیفرنیا، شوهر اسپیکر مورد تعرض قرار گرفت، اما او اکنون در حال بهبود است. اداره پلیس سانفرانسیسکو مظنون را در بازداشت دارد. انگیزه حمله هنوز در دست بررسی است.”

در ادامه این بیانیه آمده است: «ماموران ویژه با دفتر فیلد کالیفرنیا USCP به سرعت در صحنه حاضر شدند، در حالی که تیمی از بازرسان بخش ارزیابی تهدید وزارتخانه به طور همزمان از ساحل شرقی برای کمک به FBI و پلیس سانفرانسیسکو در تحقیقات مشترک اعزام شدند. . آژانس‌های مجری قانون در صورت انتشار اطلاعات بیشتری ارائه خواهند کرد.»

اداره پلیس سانفرانسیسکو اعلام کرد که افسران حوالی ساعت 2:27 بامداد جمعه پاسخ دادند و رئیس پلیس ویلیام اسکات اواخر امروز صبح در مقر SFPD با رسانه ها سخنرانی خواهد کرد.

پل پلوسی، 82 ساله، تاجری است که مالک شرکت خدمات لیزینگ مالی است. یک بومی سانفرانسیسکو که در St. پلوسی ایگناتیوس هایت در سپتامبر با نانسی دیالساندرو ازدواج کرد. 7، 1963. آنها پنج فرزند دارند. خانه آنها در محله شیک Pacific Heights سانفرانسیسکو، نزدیک پارک Alta Plaza است. نانسی پلوسی از سال 1987 نماینده اکثر سانفرانسیسکو در مجلس بوده است.

در ژانویه به گفته پلیس سانفرانسیسکو، که در آن زمان به اخبار KRON4 اعلام کرد که «مظنونین ناشناس بر روی ساختمان گرافیتی نقاشی کرده بودند، در اول سال 2021، در آستانه شورش خشونت آمیز در ساختمان کنگره ایالات متحده، خانه تخریب شد. در گاراژ و سر خوک را در پیاده رو رها کرد.»

آقای. برادر پلوسی، ران، عموی سابق او با فرماندار ازدواج کرده است. گاوین نیوسام به مدت 12 سال عضو هیئت ناظران سانفرانسیسکو بود. او از سال 1978 تا 1980 رئیس هیئت مدیره بود و نماینده محله Sunset بود.

آقای. پلوسی در ماه می به دلیل رانندگی تحت تأثیر الکل در شهرستان ناپا دستگیر شد. او به جرم خود اعتراف کرد و به سه سال حبس تعلیقی و همچنین جریمه نقدی و اعاده دادرسی محکوم شد.

این یک داستان در حال توسعه است. برای به روز رسانی دوباره بررسی کنید.

[ad_2]

Leave a reply