شوهرش می گوید اولیویا نیوتن جان در 73 سالگی درگذشت

[ad_1]

(WGHP) — به گفته همسرش جان ایسترلینگ، اولیویا نیوتن جان صبح روز دوشنبه در 73 سالگی در خانه خود در کالیفرنیا درگذشت.

ایسترلینگ بیانیه ای منتشر کرد که در آن به نبرد بیش از سه دهه همسرش با سرطان سینه اشاره کرد، اما او نحوه مرگ او را مشخص نکرد. TMZ روز دوشنبه گزارش داد که یک منبع “نزدیک به اولیویا” گفت: “پس از 30 سال سفر سرطان، او نبرد خود را با سرطان سینه متاستاتیک باخت.”

این خواننده، ترانه سرا، بازیگر، کارآفرین و فعال برنده چهار جایزه گرمی و پنج جایزه گرمی شد. 1 بازدید و ده بازدید برتر 10. او همچنین دو شماره داشت. 1 آلبوم در دهه 1970.

سیدنی، استرالیا – 16 فوریه: اولیویا نیوتن-جان در حین فایر فایت استرالیا در استادیوم ANZ در 16 فوریه 2020 در سیدنی، استرالیا اجرا می کند. (عکس از کول بنتز/گتی ایماژ)

او بیشتر به خاطر بازی در نقش سندی اولسون در «گریس» شناخته می شود و علاقه زیادی به محیط زیست و حقوق حیوانات داشت.

شوهرش بیانیه زیر را منتشر کرد:

خانم اولیویا نیوتن جان (73) صبح امروز در مزرعه خود در جنوب کالیفرنیا در محاصره خانواده و دوستان با آرامش درگذشت. ما از همه می خواهیم که در این دوران بسیار سخت به حریم خصوصی خانواده احترام بگذارند.

اولیویا بیش از 30 سال است که در سفر خود با سرطان سینه نماد پیروزی و امید بوده است. الهامات شفابخش و تجربه پیشگامانه او با گیاه پزشکی با صندوق بنیاد اولیویا نیوتن جان که به تحقیق در مورد گیاه پزشکی و سرطان اختصاص داده شده است، ادامه می یابد. به جای گل، خانواده درخواست می کنند که هر گونه کمکی به یاد او به صندوق بنیاد اولیویا نیوتن-جان داده شود.

همسرش جان ایسترلینگ از اولیویا به یادگار مانده است. دختر کلویی لاتنزی؛ خواهر سارا نیوتن جان؛ برادر توبی نیوتن جان؛ خواهرزاده ها و برادرزاده های توتی، فیونا و برت گلداسمیت؛ امرسون، چارلی، زک، جرمی، رندال و پیرز نیوتن جان. جود نیوتن استاک، لیلا لی؛ کیرا و تاشا ادلشتاین؛ و برین و والری هال.

جان ایسترلینگ

این یک داستان در حال توسعه است و به روز خواهد شد.

[ad_2]

Leave a reply