شورای شهر جکسون در مورد افزایش مالیات رای می دهد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – در حالی که شهر برای سال بودجه جدید آماده می شود، کنت استوکس، عضو شورای بخش 3 می گوید اکنون زمان افزایش مالیات ها نیست.

بسیاری از ساکنان جکسون با این عضو شورا موافقند و اظهار داشتند که تصمیم جکسون برای افزایش مالیات را زیر سوال می برند. آنها اشاره می کنند که جکسون بالاترین سطح فقر را در منطقه مترو اطراف دارد.

آنها همچنین می‌افزایند که شهر فهرستی از موارد دیگری دارد که باید به آنها رسیدگی شود، مانند بحران آب، جرم و جنایت، سیستم مدارس دولتی و جاده‌سازی. آنها فکر می کنند قبل از اینکه بتوانند به طور کامل با افزایش مالیات جکسون موافقت کنند، این موارد باید ابتدا اصلاح شوند.

“ما باید اطمینان حاصل کنیم که شهروند پسند، تجارت دوست و جامعه دوست هستیم. اکنون زمان آن نیست که مالیات را چهار میلیون، نه یک میلیون، نه دو میلیون، نه سه میلیون افزایش دهیم. چهار میلیون، این یک هزینه بزرگ است. افزایش مالیات در شهر جکسون، “استوکس گفت.

جیسون جانسون گفت: “اگر مالیات‌ها را افزایش دهند، می‌دانید که قرار است چه کاری انجام دهند؟ منظورم این است که می‌تواند خوب باشد، ممکن است بد باشد. اما در حال حاضر، ما هیچ تغییری نمی‌بینیم.” همسایه جکسون

استوکس می‌گوید شورای شهر قصد دارد در هفته‌های آینده، قبل از سال بودجه جدید که از اول اکتبر آغاز می‌شود، درباره افزایش ۴ میلیون دلاری مالیات رای‌گیری کند.

[ad_2]

Leave a reply